Ji Eun a ajuns acasa unde o astepta destul de agitatl bodyguardul ei , domnul Park care a luat-o pe Ji Eun la el acasa ca sa o aiba sub supraveghere .
-De ce ai intarziat ? Unde ai fost pana acum ? Trebuia sa fi aici la 5 ! incepe domnul Park sa o ia la intrebari pe Ji Eun care abia intrase in casa .
-Stai calm ajusshi ! Am intarziat doar 20 de minute ! Ii raspunde Ji Eun asezandu-se pe canapeauan din living .
-Ti-am spus sa nu imi mai zici ''ajusshi ''! Sunt tanar am 28 de ani , pustoiaca neastamparata !
-Bine , domnule Yoochun ! raspunde Ji Eun .
-Prefer sa imi spui Yoochun oppa ! ii spune zambind tanarul bodyguard .
-Bine ...oppa ! spue Ji Eun accentuand ultimul cuvant si apoi vrea sa plece in camera , dar este oprita de Yoochun .
-Apropo Ji Eun ! tatal tau va veni in vizita in seara asta ! o anunta Yoochun .
-Tata ? Intreaba uimita Ji Eun .
Nu isi mai vazuse tatal de cateva saptamani si ii era dor de el . A urcat repede in camera si a inceput sa isi aranjeze lucrurile , nu isi dorea ca tatal ei sa vada ca ea este cam dezordonata . Orele treceau greu si Ji Eun devenea mai nerabdatoare . Intr-un final aude soneria de la usa si incepe sa alerge spre usa insa spre dezamagirea ei era doar pustiul care livra pizza .
-Ajusshi ! A venit pizza ! A strigat ea , iar Yoochun a venit repede din bucatarie ca sa plateasca comanda .
-Ce e cu fata aia de curca plouata ? Intreaba el vazand-o pe Ji Eun trista .
-Credeam ca e tata . Raspunde ea dezamagita .
-Nu iti face griji va veni el , dar poate inca nu si-a treminat treaba , doar stii ce responsabilitati mari are tatal tau ca prim ministru !
-Da stiu ! Uneori imi doresc ca el sa fie un om normal , sa fie un tata care sa isi petreaca mai des timpul cu fiica sa si sa nu munceasca atat de mult . As vrea sa fiu si eu o fata normala care sa nu fie mai mereu urmarita de bodyguarzi !
-De cand te-ai mutat la scoala asta nu te-am mai urmarit ! Spune Yoochun luand o muscatura din pizza calda pe care o comndase .
-Daca nu mai urmarit tu atunci cine o face ? Intreaba ea , dar nu apuca sa auda raspunsul lui Yoochun ca soneria de la usa se aude din nou .
-Ai mai comandat ceva ? Intreaba din nou Ji Eun .
-Nu am mai comandat nimic ! Raspunde Yoochun in timp ce mergea sa deschida usa .
-Inseamna ca este tata ! Striga fericita Ji Eun si o ia inaintea lui Yoochun ca sa deschida usa .
Cand a deschis usa a dat nas in nas cu unul din bodyguarzi tatalui sau , iar in spatele lui era chiar domnul prim ministru , tatal lui Ji Eun .
-Eduard da-te la o parte ! Ii cere fata tanarului bodyguard care dupa ce face o plecaciune in fata ei se da intr-o parte lasand-o pe fata sa sara in bartele tatalui ei .
*****
In timpul asta Iron si Jay se aflau in detentie . Domnul Kang , profesorul de chimie i-a pus sa faca curatenie in laboratorul de chimie unde acesta impreuna cu elevi din anul doi au efectuat mai multe experimente in urma carora s-a facut mai multa mizerie si dezordine . Cei doi aveau sa curete laboratorul sub atenta supraveghere a domnului Kang .
Iron curata aparent linistit intr-un colt al laboratorului , iar Jay dadea cu matura apropiindu-se din ce in ce mai mult de Iron . De cateva ori Jay incercase sa mai destinda atmosfera glumind cu domnul Kang , dar se vedea ca profesorul nu avea starea necesera de a gusta glumele proaste ale lui Jay .
CITEȘTI
Bounce
Teen Fiction''-Este amuzant cum am ajuns sa ma indragostesc tocmai de tine , fata pe care doream atat de mult sa o fac sa sufere . Si acum am ajuns sa imi doresc sa te protejez ! Cred ca am innebunit , nu crezi ? '' (Iron/ Jung Hunchul )