Capitul 6

240 21 6
                                    

Era sambata dimineata . Ji Eun era entuziasmata si se pregatise repede sa mearga la centrul de copii pentru a face munca de voluntar . A iesit din camera sa gata sa plece , dar la intrare o astepta Yoochun.

-Ajusshi ce faci aici ? Unde te duci ? Intreaba ea curioasa .

-Vin cu tine ! Raspunde el deschizand usa .

-De ce ? Pot sa imi port singura de grija ! Spune ea revoltata .

-Tatal tau mi-a zis sa te insotesc oriunde mergi ! Spune Yoochun facandu-i semn sa o ia in fata lui .

-Te rog ajusshi , doar de data aceasta lasa-ma sa merg singura ! Daca vi si tu copii se vor speria de tine ! Spune ea .

-Aish ! Imi spui ''ajusshi '' , dar imi vorbesti informal !

-Scuze ! Deci Yoochun te rog frumos sa ma lasi sa merg singura ! Oricum tata nu va afla si promit ca iti voi cumpara pizza cand ma intorc ! Spune Ji Eun .

-Si soju ! Daca nu atunci vin cu tine !

-Bine iti voi cumpara si soju ! Spune Ji Eun si pleaca repede salutandu-l pe Yoochun de la distanta .

****

Iron si Jay erau deja acolo impreuna cu dirigintele care i-a pus sa aranjeze locul de joaca pentru copii . Imediat sosise si Ji Eun pe care a pus-o sa o ajute pe doamna Seo sa pregateasca mancarea ce va fi servita copiilor dupa ce se vor incheia activitatile .

Ji Eun o ajuta bucuroasa pe doamna Seo care se arata mutumita de Ji Eun . Iron si Jay munceau fara sa zica niciun cuvant . din cand in cand Iron se mai uita dupa Ji Eun . Acum ea era singura si nu avea cine sa intervina intrea ea si el . Jay il vedea pe Iron cum o priveste si ii se parea amuzanta situatia .

-Bun ! Acum ca ați terminat de aranjat totul e timpul sa mergeti la copii . Tot ce aveți de făcut este sa ii faceți fericiți ! Jucati-va ! Copii adora sa se joace ! Si Jung Hunchul te rog încearcă sa nu ii speri ! Spune dirigintele , iar lui Jay incepe sa chicotească atragandu-i atenția lui Iron care se uita urat spre acesta .

Cei trei elevi au intrat in cladire unde au fost conduși de o asistenta in sala unde se aflau copii . Erau multi copii cu vârste diferite . Ji Eun se gândea ce ar trebui sa facă ca sa ii facă fericiți pe copii .

-Cred ca ar trebui sa ne împărțim , sa luam fiecare cate un grup de copii cu vârste apropiate si sa facem diferite jocuri ! Sugerează Ji Eun celor doi băieți .

-E o idee bună ! Așa vom face ! Spune Jay , iar Iron nu zice nimic ci doar își vede de drum nepăsător .

Jay si Ji Eun se jucau cu acei copii care erau foarte încântați de compania celor doi tineri . Iron nu participa la activități ci doar privea stand pe treptele scări de la intrarea in cladire . Lângă el de câteva minute se așezase un copil care avea in jur de 10 ani si care stătea in aceiași poziție ca Iron . Abia după un timp Iron il observa pe micul puști care ii imita fiecare gest .

-Încetează, mucosule ! Nu ma mai imita ! Tipa el la copilul care pare ca nu aude vorbele lui Iron .

-Tu cumva iti bati joc de mine ? Întreabă Iron nervos vazand ca pustiul se tne dupa el .Luati-l e mucos de langa mine ! Striga Iron la Ji Eun si Jay

-Ce nu iti plac copii ? Crede-ma nici ei nu te plac pe tine ! Rapunde Jay venind sa il ia pe micul copil care i da peste mana lui Jay si il prinde pe Iron de picior .

-Hei ce faci ? Intreaba Iron incercand sa il indeparteze de el .

-Eu nu merg cu uratul ala . Eu vreau sa stau cu tine ! Spune micul copil uimindu-l pe Iron si socandu-l pe Jay .

BounceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum