Capitolul 2

295 25 10
                                    

Ji Eun o urmase pe directoare pana in birou . Directoarea ii făcu semn sa se așeze pe canapea. Directoarea ieșise pentru o clipa din birou si se întorsese înapoi cu o noua uniforma .

-Schimba-te ! ii spuse directoarea dandu-i noua uniforma . Si ar trebui sa stai cat mai departe de ei !

-De ce ? Nu am voie sa interactionez cu nimeni ? intreaba Ji Eun .

-Crede-ma e spre binele tau ! Stai deoparte si nu interactiona cu nimeni , mai ales cu Jung Hunchul ! o atentioneaza directoarea .

-Tata te-a platit doar sa ma supraveghezi nu sa intervi in viata mea ! Ce iti pasa tie cu cine voi interactiona in acest liceu . Eu vreu sa am prieteni si nici tu si nici tatal meu nu o sa puteti impiedica acest lucru ! striga furioasa Ji Eun si iese din biroul directoarei indreptandu-se spre baia fetelor .

Dupa ce se schimba iesi din baie si se ciocni de o fata cu parul de o nuanta de gri . Ji Eun isi ceru scuze , iar fata trecu pe langa ea fara sa o bage in seama . Ji Eun isi continua drumul pana in sala de clasa unde deja intarziase la ora de Matematica . Isi ceru scuze profesorului si apoi lua loc in banca ei .Youngjae , ca un baiat dragut ce era , i-a dat notitele lui .

Ora de Matematica trecu repede , la fel si ora de Istorie care era si ultima lor ora . Ji Eun ramase printre ultimi in clasa , iar cand vru sa iese calea ii fu taiata de Iron care se apropiase periculos de mult de ea .

-Bun venit in Iad ! ii spune el . Nu ai sa scapi de mine prea usor ! a amenitat-o el apoi pleca spre sala de detentie .

Ji Eun nu il lua in serios pe Iron si isi continua drumul spre iesirea din liceu . Langa poarta liceului Jinwoo o asteptase pe Ji Eun .

-Buna ! o saluta el zambind pe noua lui colega . Eu sunt Jinwoo , nu am apucat sa facem cunostinta oficial ! spune el intinzand mana .

-Buna ! Ji Eun , incantata de cunostinta ! raspunde aceasta zambind prinzandu-i mana .

-In ce directie mergi ? o intreaba Jinwoo

-In asta ! spune Ji Eun indicand directia .

-Ce coincidenta ! Si eu tot pe acolo , vrei sa te conduc acasa ? o intreaba Jinwoo , iar ea da aprobator din cap .

Cei doi mergeau tacuti , Jinwoo se gandea ce ar putea sa o intrebe , oarecum ea il intimidase si tot ce putu sa faca era sa se uite pe furis la ea . Ji Eun zambea , isi date seama ca face Jinwoo si ii se parea amuzant . In mintea ei gandea ca Jinwoo ar fi un prieten bun si de nadejde pentru ea , ii era recunoscatoare ca desi nu o cunostea prea bine a intervenit atunci cand Iron a incercat sa o loveasca .

-Am ajuns ! spune ea oprindu-se in loc .

-Aici locuiesti ? intreaba Jinwoo uitandu-se la casa care era destul de modesta .

-Da . ...Vreau sa iti multmesc ca m-ai ajutat cu acel tip ...Iron ,parca ?

-Nu trebuie sa imi multumesti ! Nu puteam sa las pe Iron sa loveasca o fata ca tine ! spune el rosindu-se la fata .

-Ia asta ! spune Ji Eun intinzandu-i o bratara . Vreau sa ti-o dau si sper ca vom putea di prieteni ! Jinwoo ia bratara pe care si-o pune pe mana .

-Multumesc ! Cu siguranta poti sa te bazezi pe mine ! raspunde Jinwoo.

Cei doi isi iau la revedere si fiecare pleaca in directia dorita .

In timpul asta Iron se afla la detentie . Profesorul de sport il pusese sa spele sala de sport . Era nervos , nu intelegea de ce dorectoarea l-a pedepsit . Pana acum a facut destul de multe rele si nu l-a sanctionat , dar acum din cauza acelei fete l-a trimis imediat in detentie .

BounceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum