Capitolul 3

291 25 11
                                    

Weekend-ul trecuse , iar ziua de luni incepuse . Pe holurile scolii toti au inceput sa vorbeasca despre intamplarea de vineri seara si ii blestemau pe Ji Eun si Iron ca au srticat balul .Unii aruncau vina doar pe Ji Eun care nu trebuia sa il sfideze pe Iron ci doar sa plece capul in fata lui , daca ar fi facut acest lucrurile nu s-ar fi complicat atat .Acum toti asteptau ca furtuna sa inceapa ...

Directoarea aflase de intamplare si parca innebunise .Ii era teama ca tatal lui Ji Eun sa nu afle de aceasta intamplare . Tatal lui Ji Eun era tocmai prim ministrul Choi .Acesta o platea pe ea sa o ascunda pe Ji Eun in liceul ei si nimeni nu trebuia sa afle ca Ji Eun era tocmai fiica primului ministru al Coreei de Sud astfel Ji Eun ar putea fi in pericol .Directoarea era atat de agitata si nervoasa incat l-a trimis iar pe Iron in detentie si de data aceasta si-a trimis si propriul fiu acuzandu-l ca nu a fost capabil sa isi opreasca prietenul si ca a luat parte la aceasta situatie .Kris nu era suparat ca a fost trimis la detentie ba chiar era incantat ca putea sa le demontreze celorlati ca este tratat la fel ca oricare elev desi mama lui era directoarea liceului .

In clasa a XII a A era agitatie mare si asta nu din cauza lui Iron si Ji Eun ci din cauza ca unul din colegi lor s-a transferat si in locul lui se auzise ca venea un coleg tocmai din SUA . Fetele erau cele mai nerabdatoare de venirea acelui baiat .

Jinwoo si Ji Eun au ajuns in clasa si au fost surprinsi sa vada agitatia si mai ales sa vada pe Chanyeol si Seungyeon ca incercau sa le desparta pe Suzy si Jiyeon care aproape ca se luau la bataie . Ambele doreau sa stea in aceasi banca cu noul venit .

-Ce se intampla aici !? tipa dirigintele la elevi sai . Acesta venise mai devreme decat se asteptau ei . Seungyeon incepuse sa-i explice dirigintelui ce s-a intamplat.

-Aish afurisitilor ! Lasa ca va invat eu minte ! Toti in picioare ! striga acesta , iar ei se ridica .

Pe usa intrase Kris si Iron care nu intelegeau ce se petrece .

-Voi doi stati acolo ! le spune dirigintele , iar cei doi raman langa usa .Si acum ...Suzy treci cu Youngjae in prima banca , Minah si Shin in prima banca randul doi , Seungyeon si Jiyeon prima banca randul trei , Chanyeol si Lee Hi in a doua banca randul unu ...

-Dar de ce ? il intrerupe Chanyeol pe domnul Cha .

-De ce tocmai cu el ? se plange si Hi .

-Fara comentarii ! Treceti in banca ! tipa suparat dirigintele suparat . Chanyeol si Hi se aseaza fara sa mai scoata o vorba .

Domnul Cha a continuat sa faca schimbari si sa ii aseze pe elevi sai fata-baiat in banca . Jinwoo era incantat de idee si spera ca dirigintele il va pune in aceeasi banca cu Ji Eun . La sfarsit a mai ramas el ,Kris , Iron , Ji Eun si Hyomin . Sansele erau destul de mari ca el sa pice alaturi de Ji Eun in aceeasi banca , dar la fel putea ca Ji Eun sa pice cu Iron , iar asta il speria pe Jinwoo. Din fericire pentru el si din nefericire pentru saraca Hyomin , Iron a fost pus in aceeasi banca cu Hyomin . Insa fericirea lui nu dura mult caci Ji Eun si Kris au fost pusi in aceeasi banca .

-Tu Jinwoo vei sta cu noul elev care trebuie sa soseasca ! spune dirigintele , iar o bataie usoara in usa se auzi . Intra ! Spune domnul Cha .

In clasa isi facu aparitia un baiat , care cel mai probabil era noul elev . Era un baiat inalt cu un corp atletic , avea un cercel in ureche , iar pe gat ii se putea observa usor un tatuaj . Parea genul baiatului rebel . Spre ciuda celorlati baieti fetele au inceput toate sa il admire si sa tanjeasca dupa el , chiar si Ji Eun il admira , ii placea tatuajul lui . De multe ori a vrut sa isi faca un tatuaj , dar tatal ei mereu o oprise .

-Buna ziua ! Ma numesc Park Jae Beom , dar puteti sa imi spuneti Jay ! Ma bucur sa va cunosc si va rog sa aveti grija de mine ! se prezinta el in fata clasei , iar domnul Cha il trimite sa stea langa Jinwoo.

Fetele asteptau nerabdatoare pauza ca sa poata sa faca cunostinta cu noul baiat . Dirigintele mai contiunua sa ii informeze despre activitati si concursuri ce vor avea loc saptamana aceasta , dar nimeni nu prea il lua in seama . Toti erau atenti la noul baiat , pana si Iron il privea pe furis si se gandea ce ar putea sa ii faca . La prima vedere parea genul de baiat care nu se lasa usor intimidat , dar poate se insela asa cum facuse in cazul lui Ji Eun .

In pauzele urmatoare la usa clasei 12 A s-au astrans multe fete din alte clase care doreau sa il vada pe noul baiat , dar nu reuseau sa il vada din cauza ca fetele de la 12 A ii inconjurasera banca , acaparandu-l si intrebandu-l , sau mai bine zis il interogau . El le raspundea zambind la orice intrebare , chiar daca unele erau stupide .

La fel se intampla si in pauza de pranz , iar venirea acetui baiat facu ca incidentul de vineri seara sa fie uitat repede . Jinwoo se bucurase ca Ji Eun nu facea ca celelalte fete si preferase sa stea cu el la masa .

Dupa terminarea pranzului cei de la 12 A mai aveau trei ore : Chimie , Limba Coreeana si Sport . Primele doua ore au trecut repede . Pentru ora de sport toti s-au schimbat in echipament sportiv . Domnisoara Song era profesoara lor de sport , era tanara avand doar 26 de ani . Ea facea parte din categoria profesorilor exigenti si intotdeauna dupa ora ei elevi erau extenuati .Ora lor de sport era mai grea decat un antrenament militar .

Ora de tortura era spre sfarsite , iar fiecare se indrepta catre vestiare . Fetele erau incantate atunci cand Jay si-a dat tricoul jos lasand la vedere abdomenul lui bine lucrat . Unii din baieti erau invidiosi si isi doreau sa aiba un abdomen asa ca a lui Jay ca sa se poata lauda , alti aveau cateva patratele bine conturate si erau chiar sexi , dar nu se expuneau atat de mult . Asa era si cazul micului tocilar Youngjae pe care daca il priveai cu atentie puteai sa iti dai seama ca sub hainele sale largi ascundea un corp aproape perfect .

Iron si Kris trebuiau sa mearga in sala de detentie , dar Iron dorea ca mai intai sa il gaseasca pe Jinwoo de care dadu pe holul scolii alaturi de Ji Eun si Chanyeol . La vederea lui Iron , Chanyeol pleca lasandu-i singuri pe Jinwoo si Ji Eun .

-Mai , mai , mai ! Ce avem noi aici ? spune Iron apropiindu-se de cei doi .

-Ce doresti ? intreaba Jinwoo .

-Sa iti dau o lectie ! spune Iron si ridica pumnul sa il loveasca , dar Ji Eun facuse greseala de a se baga in fata lui Jinwoo astfel Iron o lovise pe ea . Ji Eun se dezechilibra cazand la picioarele lui . O durea ingrozitor pentru ca Iron lovie puternic . Lacrimile incepusera sa isi faca aparitia desi ea incerca sa se opreasca din plans .

Kris a fost cel care actiona repede si o ridica de jos . Pentru prima data ii venea sa ii sparga fata prietenului sau care nu lovise niciodata o fata in acest fel . Iron observase lacrimile lui Ji Eun si simtea cum inima il doare , ii parea rau ca a facut asta . In opinia lui ea era cea vinovata ca s-a bagat sa il apere pe nataraul de Jinwoo , ea era vinovata si nu avea de gand sa isi ceara scuze .

-Nemernicule ! tipa Jinwoo la Iron si vrea sa il loveasca , dar Iron pleaca inainte ca acesta sa poata sa il atinga . Jinwoo ar fi putut sa alerge dupa el , dar mai importanta era Ji Eun care acum era in bratele lui Kris si nu ii placea acest lucru .

O lua pe Ji Eun din bratele lui Kris si o duse catre cabinetul medical apoi dupa ce primi ingrijirile medicale necesare o conduse acasa .

Kris plecase spre sala de detentie unde il gasise pe Iron stand ingandurat . Nu il deranja si il lasa in lumea sa . Tot ce spera Kris era ca mama lui sa nu afle de acest incident ca astfel era in stare sa il exmatriculeze pe Iron si l nu isi dorea acest lucru . Incepuse sa tina la Iron ca la cel mai bun prieten , il cunoastea bine si stia ce lupta duce Iron cu el insusi si cu cei din jur ...Iron in ochi lui Kris care stia adevarul despre Iron parea mai mult demn de mila ...

Jinwoo in imagine :)

As dori sa sa schimb coperta carti , dar nu am nici o idee cum ar trebui sa fie , voi aveti vreo idee ?

BounceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum