Capitolul 13

149 10 3
                                    

Ji Eun era ingrijorata , desi Yoochun ii promisese ca il va salva si pe Iron asa cum facuse si cu ea , Ji Eun nu putea sa stea linistita . Se plimba prin incaperea in care Yoochun o adusese .

-Stai o data jos ! Tipa Yoochun la ea . Nu iti face atatea griji agentul Oh SeHun il va aduce in siguranta pe Iron ! E cel mai bun agent al tatalui tau asa ca stai o data jos !

-Serios ? Daca tu nu ai fost in stare sa il prinzi pe Jay crezi ca acel novice va putea sa il salveze pe Iron ? Ai vazut cati oameni erau , daca ei sunt morti deja ? Intreaba Ji Eun incepand sa planga .

-Jay nu va scapa asa usor ! Oamenii mei sunt pe urmele lui si nu te mai gandi la prostii ...

Yoochun este intrerupt de o bataie usoare in usa . Ji Eun deschide repede , iar in fata usii se afla un tanar plin de rani .

-SeHun ! Ce ai patit ? Intreba Yoochun .

-Unde este Iron ? Intreaba Ji Eun .

-A fugit ! Dupa ce l-am scos de acolo el a incercat sa scape sarind din masina si a reusit ! Nu am mai gasit decat astia ! Spune aratand adidasii plini de sange a lui Iron .

-Idiotule ! Striga Ji Eun dandu-i o palma peste fata . Din vina ta Iron e ranit . De ce nu l-ai cautat ?

-Asculta-ma bine fata rasfatata ce esti ! Tipa agentul la ea luand-o de gat . Tu nu ai dreptul sa ma lovesti . Eu am facut tot ce am putut pentru iubitelul tau , nu e vina mea ca el e un cretin care vrea sa moara !

-Inceteaza SeHun ! Termina , o ranesti ! Intervine Yoochun . Controleaza-ti furia !

Joon iese din camera nervos lasand-o pe Ji Eun plangand cu adidasii lui Iron in brate .

-Asta e cel mai bun agent ? Cum ai putut trimite un pampalau ca el sa il salveze pe Iron ? Din cauza lui Iron ar putea fi din nou prins . Daca ii face ceva Jay ? Fa ceva ! Nu mai sta si te uita la mine ! Daca el va patii ceva te voi uri toata viata ! Tipa Ji Eun la Yoochun .

Yoochun plecase lasand-o pe Ji Eun singura . In hol il intalnise pe Joon care nervos lovise cu pumnul in perete si isi facuse rana . Yoochun se apropie de el si il lovi peste ceafa .

-Aish ! Pentru ce a fost asta ? Intreba el nervos frecandu-si locul in care a fost lovit .

-Cretinule ! Cum ai putut sa o iei de gat pe Ji Eun ? Nu stii ca trebuie sa ai grija de ea , nu sa o ranesti ?

-Eu sa am grija de ea ? De ce eu ?

-Pentru ca nu l-ai adus pe Iron înapoi așa ca tu te vei ocupa de Ji Eun !

-Dar ...

-Fara niciun dar ! Așa ca roagate sa fie in viață Iron ca daca nu fata aceea va avea grija ca tu sa nu mai vezi lumina zilei de mâine !

-Pff ! Chiar atât de mult il iubește ? Daca il iubește așa mult de ce nu il căuta ea ?

-Nu mai comenta si stai in fata camerei ei . Nu intra deocamdată , dar daca vrei sa te alegi cu o vaza in cap poți sa intri chiar acum ! Si nu uita sa o verifici din cand in cand .

-Sper sa il găsești pe acel idiot din cauza căruia era sa mor si eu ! Spune SeHun si se apropie de ușă camerei in care era Ji Eun .


Agentul SeHun , pe numele intreg Oh SeHun , este cel mai tanar agent angajat de Casa Albastra . Meritele sale au fost recunoscute si de prim-ministrul Choi care l-a luat in preajma sa pentru a avea grija de el si de fiica lui . De multe ori reusise sa il protejeze pe prim-minitru , dar niciodata nu ii s-a dat ocazia sa aiba grija de fiica acestuia . De multe ori isi dorise sa aiba grija de fiica prim-ministrului gandindu-se ca va fi usor , dar acum cand are aceasta sansa isi doreste sa se intoarca inapoi ca garda de corp a prim-ministrului .


Trecusera doua ore de cand pazea usa lui Ji Eun . Era liniste in camera , cel mai probabil adormise , se gandea el . Yoochun venise sa vada cum mai este Ji Eun . Intrase in camera ei si spre surprinderea lui Ji Eun nu era in camera .

-Unde este Ji Eun ? Intreaba Yoochun speriat .

-Poate este la baie , spune SeHun .

-Cretinule ! Camera asta nu are baie , daca mergea la baie trebuia sa treaca pe langa tine ! Spune Yoochun lovindu-l inca o data tot in acelasi loc .

Yoochun se uita atent prin camera si observa fereastra deschisa . Se apropie de ea .

-Cred ca a fugit ! Cum de nu ai fost atent ? Trebuia sa ai grija de ea !

-De unde sa ma gandesc eu ca va sari pe geam ?

-Camera se afla la etajul 1 . Crezi ca Ji Eun nu ar fi avut curajul sa sara ?

-A sarit ?

-Nu a zburat ! Acum hai sa o cautam ! Spune Yoochun iesind din camera .


****


Ji Eun intr-adevar sarise de la geam cu gandul sa il caute ea pe Iron . Era foarte ingrijorata pentru el . Auzise discutia dintre SeHun si Yoochun si ii dadea dreptate lui SeHun . ''Daca il iubesc trebuie sa il caut ! '' isi spunea Ji Eun in timp ce umbla pe strazi fara nici o directie . Nu stia de unde sa inceapa si era foarte derutata . Nu stia locul unde Iron sarise din masina , iar singurul care stia era SeHun .


''SeHun este singurul care stie locul in care Iron s-a aruncat din masina . Sunt sigura ca el este inca in viata ! Trebuie sa il gasesc si am nevoie de ajutorul lui SeHun . Cum sa fac sa il conving sa ma ajute sa il gasesc ? ''


Ji Eun mergea incet , pierduta in gandurile sale . Nu era atenta la ceea ce se intampla in jurul ei si nu isi date seama cand Chanyeol aparuse langa ea .


-Ji Eun ! Striga bucuros Chanyeol l-a ea , dar Ji Eun era prea concentrata sa gaseasca o cale prin care sa il faca pe SeHun sa o ajute . Ji Eun ! Mai striga inca o data Chanyeol .


Ji Eun se uita spre Chanyeol si paru surprinsa sa il vada .


-Ji Eun ! Se auzi o alta voce , iar SeHun isi facu aparitia in spatele ei prinzand-o de mana .


-Da-mi drumul ! Tipa ea la el .


-Nu ! Trebuie sa te intorci acasa altfel Yoochun ma concediaza !


-SeHun ce faci aici ? Il intreaba Chanyeol .


-Iti explic acasa ! Acum pleaca si tu se rasteste SeHun la Chanyeol .


-Va cunoasteti ? Intreaba Ji Eun reusind sa isi elibereze mana .


-E verisorul meu ! Raspunde Chanyeol . Dar tu de unde il stii si el de ce zice ca va fii concediat ? Ce legatura are cu tine SeHun ? Intreaba Chanyeol .


-Pai ...


-Ti-am spus ca iti voi explica acasa ! Acum pleaca si tu ! Se rasteste SeHun la Chanyeol apoi o trage pe Ji Eun dupa el . De data asta Ji Eun nu se mai impotrivi si merse dupa SeHun acasa .


Chiar daca se intorcea acasa ea nu avea de gand sa renunte la planul ei de al cauta pe Iron ...


Ce mai faceti ? Eu am cam inceput sa lipsesc de pe wattpad :( Mai am trei saptamani si voi termina clasa a XII a , s-au dus si anii de liceu ...Mai este cineva pe aici care termina clasa a XII a ? Iar in legatura cu acest capitol ce parere aveti ?





BounceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum