Brickten
Vücudumun tamamında derin yaralar vardı ve çok şiddetli kanıyorlardı. Ama şimdi pes edemem bu her kimse blossomın yerini biliyor.Ben: Sen kimsin ve blossom nerde?!
???:Beni yenemiceksin.
Ben: Bu sorumun cevabı değil.
???: Onun yerini asla öğrenemiceksin.
Ayağa kalkmam gerek hadi brick bunu yapmalısın blossom için yaşaman gerek sonunda kalkabildim.
???: Hala savaşmak mı istiyorsun, onca yaraya rağmen, o powerpuffı bu kadar çok mu seviyorsun?
Ben: Hah! Onun bir powerpuff olduğunu nerden biliyosun. Seni tanıyorum değil mi?
???: Çok zekisin Brick, evet beni tanıyorsun. Hatta benden nefret ediyosun ve bu yüzden ölüceksin.
Ben: Sen öyle san. Blossom için yaşamaya devam edi-i...
???: Artık sevgiline öteki dünyada kavuşursun.
Ha-hayır şimdi öle - ölemem daha deği...
Bucthdan
Sabahtan beri bricke ulaşamıyoruz çıldırcam şimdi. Sabah odasındaki notta "acil bi işim var hemen dönerim " yazıyodu ama saat akşam 9 oldu ve brick hala ortada yok delircem ya.Boomer: Nereye gitmiş olabilir ki?
Ben: Mojo hala bişey bulamadın mı?
Mojo: Brickin DNAsıyla onun izini sürebileceğimiz bi cihaz yaptım.
Ben: Ee tamam o zaman hadi.
Mojo: Tamam Brickin saçından aldığınız telleri verin.
Biraz bekledikten sonra bişeyler oldu.
Ben: Ne buldun Mojo.
Mojo: Bu imkansız. Brick şu anda kapının önünde duruyor.
Ben: Biz sabahtan beri beyfendiyi arıyoz adam kapının önünde mi duruyomuş.
Boomer: Ama biz dışarıyıda aradık ve bişey bulamamıştık.
Ben: Neyse hadi gidip ne olduğunu öğrenelim.
Kapıya geldik ve kapıyı açar açmaz başımızdan aşağı kaynar sular döküldü. Brick kanlar içinde yerde yatıyordu ve yerde kanla "her şeyin başladığı yer" yazıyordu.
Boomer: BRİCK LÜTFEN UYAN!!!
Mojo: Bucth çabuk onu içeri getir!
Ben: Ta-tamam.
Şoku hemen atlatıp bricki içeri taşıdım.
1 HAFTA SONRA
Boomerdan
Bricki bulalı 1 hafta olmuştu. Mojo onu garip sıvı dolu bir kapsüle koydu. Sanırım komaya girmiş mojo öyle bişey demişti ve bugün taşınıyorduk. Bunun nedeniyse brickin yanına kendi kanıyla yazdığını düşündüğümüz nottan dolayı herşeyin başladığı yere tonsvillee geri gidiyorduk. Önceden powerpuff girlsün karşısında oturuyorduk ve şehit 2 haftada çok değişmiş olamalı çünkü Himle olan mücadelemiz çok zarar vermişti.Ben: Sence kızları görür müyüz Bucth?
Bucth: Bilmiyorum ve görsekte ne tepki vereceklerini bilmiyoruz.
Herşeyi nakliye kamyonuna yükledikten sonra kamyon gitti bizde brickin bulunduğu kapsülü kendi aracımaza yükledikten sonra bizde yola çıktık.
1.30 SAAT SONRA
Sonunda şehrin sınırlarına giriş yaptık ve şehir tahmin ettiğimiz gibi değişmişti. Belki kızları görürüz düşüncesiyle gökyüzüne bakıyorduk ama hiçbişey göremedik sadece mavi gökyüzü vardı. En sonunda yeni evimize geldik ya da eski evimiz mi desem çünkü bütün bu olaylar başlamadan önceki evimizdeydik. Mojo birazdan kapsülü taşıdığı özel bi araçla yanımızda olacaktı. Biz önden geldik. Bucth ve ben tanınmamak için kapşonlarımızı takıyorduk bi süreliğine kim olduğumuzu saklamayı düşünüyoduk. Bütün eşyaları kamyondan indirdikten sonra kamyon gitti. Kutuların birazı içerde birazı hala bahçede duruyordu, biz mi, biz birbirimizi kovalıyoduk çünkü Bucth ikide bir benimle uğraşıyordu. O sırada karşıda oturan 2 kişi gözüme çarptı. Biri siyah kısa saçlı diğeri iki yandan at kuyruklu sarı saçlı 2 kız oturuyodu. Bunlar Buttercup ve Bubblesdı.
Bucth: Hey, Boo... dvhgdgh. Niye ağzımı kapattın.
Boomer:Şuraya bak.
Deyip kızların olduğu tarafı işaret ettim. Belliki o da şaşırmıştı. Tam o sırada şehirden büyük bi patlama geldi.
Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem oy verip yorum yaparsanız sevinirim yeni bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP LİDERLER (PPG X RRB)
FanfictionPpg ve Rrb lise döneminde yeniden karşılaşmışlardı bile. Okul yaz tatiline girdiği zaman Himle mücadele ederken Blossomın yaptığı saldırıyla büyük bi patlama oldu ve Blossom ile Him aniden ortadan kayboldular. Bunun ardından herkes (en çok brick) ps...