Merhaba arkadaşlar. Oy verip yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
Boomerdan
Şu anda bubblesla birbirimize sarılıyorduk. Buttercup ve butchta bize bakıp sırıtıyorlardı. Halbuki daha az önce bu durumdaydılar. Neyse ben bubblesımı çok özledim o yüzden bırakmaya niyetim yok.Butch : Daha ne kadar öyle kalmayı planlıyorsunuz(!)?
Ben : O ne zaman isterse. Çünkü benim onu bırakmaya niyetim yok.
Bubbles : Benimde yok.
Birbirimizi bıraktıktan sonra tekrar oturduk, o sırada siparişlerimizde gelmişdi. Bubblesda benim gibi milkshake istemişti. Buttercupsa garip şekilde butchla aynı şeyleri istemiş. Hatta siparişler geldiğinde yarışa bile döndüler. Hiç değişmiyecekler. Tabikide ikiside az sonra ağızları dolu şekilde öksürmeye başladı. Belliydi zaten.
Ben : Biraz yavaş olun.
Butch : *Sen karışma.*
İkisi yeniden yemeye devam ettiler. Bubbles ise bir eliyle milkshakeni diğer eliyle benim elimi tutmuş şekilde onlara bakıyordu. Çok tatlıydı. Onu gerçekten özkemiştim ve o şimdi yanımda oturuyordu. Umarım rüya değildir.
Yemekler bittikten sonra hesabı bir şekilde butcha kitleyip çıktık.
Butch : Hesabı bana nasıl kitlediğinizi anlamadım?
Buttercup : Sonuçta sen ödedin yani kafa yormayı bırak bence.
Ben : Olmayan şeyi nasıl yoracak?
Butch : Komik değil.
Ben : Biliyorum.
Biz böyle sohbet ederken eve gelmiştik. Evlerimiz zaten karşılıklıydı.
Bubbles : Akşam yemeği için bize gelsenize.
Ben : Rahatsız etmeyelim. Hem profesörün haberi olmadan doğru olur mu bilmem.
Buttercup : Sorun olmaz. Hem zaten profesörde sizinle konuşmak istiyordu.
Butch : Neden ki?
Bubbles : Blossom ve Brickle ilgili.
Ben : Tamam o zaman.
Kızların evine girdik. Sanki hiçbir şey değişmemiş gibiydi. Aslında şöyle bir bakınca gerçektende değişmemişti. Bubbles ve ben akşam yemeğini hazırlarken butch ve buttercup profesöre olanları anlatmak için laboratuvara indiler.
Yemekler hazır bir şekilde diğerlerinin gelmesini bekliyorduk. Geldiklerinde masaya oturup yemekleri yedik. Masayı topladıktan sonra profesör konuşmaya başladı.
Profesör : Aslında Brick olsa daha iyi olurdu ama neyse. Bu arada Brick nerde?
Butch : O... şu anda şehirde değil. Mojoyla beraber şehir dışında.
Profesör : Brick hiç Him veya Blossomla ilgili bir şey dedi mi?
Butch : Hayır, demedi.
Profesör : Peki Brick şu anda dış dünyayla bağını koparmış durumda mı?
Butch : Hah?
Ben : Sanırım anı paylaşımı gücünden bahsediyorlar.
Profesör : Evet.
Ben : Galiba siz konuyu biliyorsunuz. Bilmeseniz anlatamazdık. Mojo öyle istedi. Brick bir haftayı geçik süredir yoğun bakımda duruyor.
Profesör : Nasıl olduğunu biliyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP LİDERLER (PPG X RRB)
FanficPpg ve Rrb lise döneminde yeniden karşılaşmışlardı bile. Okul yaz tatiline girdiği zaman Himle mücadele ederken Blossomın yaptığı saldırıyla büyük bi patlama oldu ve Blossom ile Him aniden ortadan kayboldular. Bunun ardından herkes (en çok brick) ps...