BRİCK NEREDE?!

232 15 38
                                    

Yeni bir bölümden merhaba arkadaşlar. Umarım beğenirsiniz. Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Diğer kitaplarımada bakın lütfen. İyi okumalar.

Blossomdan
Gözümü açtığımda bir ormandaydık ağaçlar aşırı derecede uzundu. Hepsi çam ağacıydı ve hepsinden reçineler akıyordu. Etrafa sorgular şekilde bakıyorduk.

Buttercup : Bizim Brickin zihnine girdiğimizden eminiz değil mi?

Ben : Burası zaten Brickin zihni....

Butch : Ama seninkinde beyaz bir yerdeydik.

Ben : Her insanın zihinleri farklıdır. Örneğin Butch, seninkini tanımlamam gerekse kısaca eğlence merkezi derdim.

Yürümeye başladım.

Butch : Kesinlikle öyle.

Buttercup : Olmayan birşeyi açıklayamazsın, Bloss.

Butchın yanından geçen buttercup.

Butch : HEEYY!!?

Boomer ve Bubbles gülerek peşimizden geliyorlardı. Patika yolu izliyorduk. Bir açıklığa gelmiştik. Açıklığın ortasında eski bir kulübe vardı.

Boomer : Sanırım anı bölümünü bulduk.

Butch : Bu kadar kolay mıydı yanii!? Hanii Mojoyla Profesörün bahsettiği anı bekçisi?!

Kulübenin kapısı açılıp dev bir alev topu çıktı. Önümüze düştü. Dağıdığında gözlerinin her tarafı kırmızı olan Brick vardı. Bize öfkeyle baktı.

Ben-Boom-Bubs-Butter : BİR DAHA KONUŞMA APTAL!!

Hepimiz bir tane Butcha geçirdik. Sonra Bekçiye baktık.

AB : Nasıl, nereden veye neden geldiniz ilgilenmiyorum!! Tek ilgilendiğim buradan gitmeniz!!

Butch : Anı Bekçisi bey amca, birşey sorcam? Sizin öfkeniz mi yoksa kardeşim Brickin öfkesi mi daha büyük?

AB : Gösteriyim mi kiminki daha büyük?!

Butch : HÖST LAAN!! Gösteriyim mi falan hayırdır?! Ben erkek seven biri değilim!! Hem zaten benim sevdiceğim var!!

AB : KAPA ÇENENİ!! GERÇEK ÖFKEMİ GÖRMEK İSTEMİYORSAN KONUŞMA!!

Biz Butch ne cevap verecek diye ona döndük. O ise Buttercupın arkasında saklanıyordu. Sesini duymasın diye beden dileyle bir şeyler anlatıyordu.

Butch : *Erkekliğin %90ı kaçmaktır. Hadi gidelim.*

AB : Bricke kardeşim dedin. Muhtemelen ikiniz Butch ve Boomersınız. Siz ikinizde bu ikisinin sevgilileri oluyorsunuz galiba.... seni tanımıyorum pembeli....

Ben : Ne demek tanımıyorum?

AB : Tanımıyorum işte!

Dediğinde yüzü kızarmıştı. Yalan söylediği belli oluyordu.

Ben : İçeri girmemize izin ver lütfen.

AB : Üzgünüm ama bunu yapamam.

Bubbles : Neden ki?

AB : Bu.... Brickin duygularıyla ilgili....

Butch : O kızgın tuğlanın, öfkeden başka duygusuda mı varmış?!

Butterın omzundan kafasını uzattı. Bekçi ise kafa salladı.

AB : Brick zihnini bir orman olarak kurguladı. Çünkü huzur ve sessizlik öfkesini yatıştırıyor. Brickte her insan gibi içinde barındırdığı duygudan bir miktar alıp dışa vutuyor. Bu her insan için geçerlidir. Ve onun gerçeklikteki öfkesini biliyorsunuz.

KAYIP LİDERLER (PPG X RRB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin