YEŞİLLİLERİN KAVGASI

451 11 57
                                    

Merhaba arkadaşlar. Boombles çifti aralarını düzeltirken bakalım yeşiller ne yapmışlar. Umarım beğenirsiniz. Lütfen diğer kitaplarımada bakın. İyi okumalar.

Buttercuptan
Burası onun bana açıldığı göldü.

Ben : Butch?

Butch : Efendim?

Ben : Burada ne yapıyorsun?

Butch : Sadece biraz stresten uzaklaşmak istedim.

Yanına oturdum. Gölü izliyorduk.

Ben : Az önce..... laboratuvarda cümlen yarım kalmıştı?

Butch : Kalabilir.

Ben : Ee tamam, şimdi devam ettir. Ben seni dinliyorum.

Butch : Ne fark edecek ki. Birşey değiştirmeyecek.

Ben : Sen ne ara bu kadar karamsar oldun?

Butch :......

Ben : Cevap vermediğin zaman birşey sakladığını anlayabiliyorum.

Hala sessizdi.

Ben : Pekala Butch. Anlatacak mısın artık!!??

Butch : Neyi anlatıyım. Senin, Mitch ile aranda olanları mı! Yoksa bunu benden saklamanı mı! Ha en olmadı birde benim bunu başkalarından duymamı ANLATAYIM!!

Ben : Butch sen neler diyorsun?

Butch : BENİ GAYET İYİ DUYDUN! BEN ŞEHRE GERİ DÖNERKEN ACABA SENİNLE YENİDEN ESKİSİ GİBİ OLUR MUYUZ DİYE DÜŞÜNDÜM!! AMA ÖĞRENDİM Kİ SEN ZATEN ÇOKTAN YENİ BİRİNİ BULMUŞSUN!!!

Ben : SEN NELER SAÇMALIYORSUN BEE!! BEN DE HEP SENİ BEKLEDİM SENİN HABERİN VAR MI!??!

Butch : BELLİ OLUYOR!!! O ZAMAN BANA NİYE MİTCHLE SEVGİLİSİN DEDİLER!!?

Ben : LAN OĞLUM AÇIK DEĞİL Mİ??!! SENİNLE BENİM ARAMI BOZMAYA ÇALIŞMIŞLAR!! HER KİM SÖYLEDİYSE SENİ İSTİYOR Kİ BENİMLE KAVGA ETTİRİYORLAR!!

Butch : BENDE ZATEN 11-12 YAŞLARINDAKİ ÇOCUKLA SEVGİLİ OLACAKTIM!!

Ben : Ne diyorsun sen be!!

Butch ağlamaya başlamıştı.

Butch : Takımdaki kız var ya.

Ben : Anny (eni) mi?

Butch : Evet.... o dedi...

Ben : Cidden onun sözüne mi inandın?

Butch : Sadece sözüne değil....

Tekefonunundan bir fotoğraf açtı. Mitchle öpüştüğüm bir fotoğraftı.

Ben : Butch.... ben böyle birşey yapmadım... ben hep seni bekledim...

Artık bende ağlıyordum.

Butch : Biliyor musun... artık bir önemi yok.... çünkü senden nefret ediyorum...

Dediğinde elimde yeşil bir parıltıyla karnına yumrupu geçirdim. Arkadaki ağaçlardan birine çarptı.

Butch : Kavga istiyorsan.... alacaksın...

Dedi ve hızla üstüme doğru uçmaya başladı. Ben de ona doğru uçuyordum. Havada birbirimize saldırırken geriye doğru savrulduk. Gölden metrelerce yukarıda birbirimize bakıyorduk. Hızla ileri atıldık. İkimizde yeşil yumrukla birbirimize vurduk. Gölün kıyısına düşmüştüm. Sonra ellerimi yere koyup. Yerden dev sarmaşıklar çıkararak gölün üstünden ona doğru ilerledim. O da bana doğru rüzgar gücünü kullanarak geliyordu. Sarmaşıkla onu kenara fırlattım. Sonra kollarını ve bacaklarını yere sabitledim.

KAYIP LİDERLER (PPG X RRB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin