MOJOYA NE OLDU?

299 17 11
                                    

Merhaba arkadaşlar. Oy verip yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.

Boomerdan
Sabah uyandığımda Butchın çoktan gittiğni farkettim. Birşeyler yiyip evden çıktım. Karşı taraftan da Bubbles çıkmıştı.

Bubbles : Günaydın Boomer.

Ben : Sanada günaydım Bubbles.

Beraber barınağa gitmeye başladık. Yolda gördüğümüz her hayvanı durup seviyorduk. Barınağa gelince hemen işe döndük. Dün akşam Butchın antrenörlük yaptığını öğrendim. Bugün pazar yani boş olmasını ve öğlene kadar yatacağını düşünmüştüm. Ama benden bile erken kalkmıştı. Yine ne çeviriyor acaba. Neyse kokusu yakında çıkar.

Butchdan
Ben niye burdayııııım. Buttercup iki takımıda sahaya çağırmıştı. Ama niye, niye.

Çocuk 1 : Koç bizi niye pazar pazar niye çağırdın.

Hepsi uykuluydu. Doğal olarak çünkü ben bile uykuluydum.

Buttercup : İki takım birbirine karşı oynasın diye.

Ben : Beni uykumdan bunun içinmi uyandırdın!

Buttercup : Evet. Bir itirazın varsa söyle.

Ben : Hayır yok. Pazar pazar banada aksiyon çıktı. Sabah niye söylemedin?

Buttercup : Şu anda sabah değil mi zaten!?

Ben : Evden çıktığımızda diyorum.

Buttercup : Neyse tamam hadi bakalım. Herkes ısınmaya başlasın. 10 dakkaya başlıyoruz.

Çocuklar : TAMAM KOÇ!!
.
.
.
.
Çocuklar oynamaya başlayalı çok olmuştu. Şimdi de mola vermiştik.

Buttercup : Eeee, çok çabuk yoruldunuz.

Ben : El kadar çocuğuz ne bekliyon!?

Buttercup : Hıh, ufalda cebime gir.

Ben : Tamam.

Çocuk 1 : Koç, hanginiz daha iyi oynuyor?

Ben : Bu çocuklar senin öncekilerdende iyi kaytarma yolları deniyorlar.

Buttercup : Ben bile şaşırıyorum bazen.

Çocuk 2 : Cidden hanginiz daha iyi?

Ben :Ya çocuklar, sizde Buttercupı hiç tanımadınız mı? Tabiki ben daha iyiyim.

Buttercup : GİT LAN Bİ!!

Ben : Tamam tamam, sakin ol. Amacım şaka yapmak, Buttercup benden daha iyi oynuyor.

Buttercup : Yav bir git işine.

Ben : Ne var? İnsan arkadaşını övemez mi?

Buttercupın yüzü asılmıştı. Tam soracakken konuşmaya başladı.

Buttercup : Ben... şimdi hatırladım. Çok önemli bir işim vardı. Görüşürüz.

Gitmişti. Arkasından sessizce bakıyordum.

Ben : Be oldu şimdi böyle?

Çocuk 5 : Koç, sen tam bir aptalsın.

Ben : Niye la.

Çocuk 6 : Hem tekrardan sevgili olmak istiyorsun hem de salak salak konuşuyorsun.

Çocuklar evlerine dağılmaya başlamıştı.

Ben : NE DEDİM Kİ BEN?!

Anlamadığım şeyler oluyor. Ama neyse şimdi Buttercupın peşinden gitmeliyim.
.
.
.
.
Hayır bu kadar kısa sürede nereye kaybolur anlamıyorum. Off nerdesin Buttercup yaa!
.
.
.
.
Parkta dolaşırken bir yandan da Buttercupı arıyordum. O sırada şehirden gelen patlama sesiyle şehre baktım. Kuş şeklinde bir canavar şehri yok ediyordu. Hemen uçarak oraya doğru gitmeye başladım. Şu canavarlara hala bir çözüm bulunamadı. Bıktım bu yaratıklardan. Canavarın dibindeyken yumruğu geçirdim.

KAYIP LİDERLER (PPG X RRB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin