UMUT IŞIĞI?

381 18 0
                                    

Bucthdan
Boomerı kovalayıp soluklandıktan sonra markete girdik gene kapşonlar kafamızda tabiki.

Ben : Kapşonu takmaktan bıktımm.

Boomer : Hatırlatırım şehir halkı bizden hala nefret ediyo olabilir. Sonuçta Blossomın kayboluşunda bizden şüphelendiler unutma.

Ben : Doğru.

Neyse bir market arabası aldık ve eksikleri almaya başladık. O sırada birkaç adım geri gittim Boomer "bişey görmüş ve hemen almaya çalışmış" sağolsun geri giderken birine çarptım.
Zaten sinirlerim bozuktu. Bi sinirle arkama döndüm.

Ben : ÖNÜNE BAKS-sana be...

Gördüğüm kişiyle başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.

Buttercup : ASIL SEN NİYE ORTA YERDE DURUYOSUN!!!!!

Ağzımdan hiç bişey çıkmıyodu. Kafamda tonlarca ses yankılanıyordu.

Ben(içinden) :Acaba tanıdımı? Şimdi napıcam? Ya yanlış bişey yaparsam? Ya beni tanırsa?

Gibi bi sürü soru kafamda yankılanıyodu. Arkasından Bubbles gelmişti oda bağırışmayı duymuştu galiba.

Bubbles : Buttercup bişeymi oldu bağırdığını duydum?

Buttercup : Şu yolun ortasında duran aptala çarptım.

Beni iyice bi baştan aşağı süzdüler.

Bubbles : HEEY!! Seni tanıdım.

Şimdi ayvayı yedik.

Bubbles : Sen şehirde canavarla savaşırken bize yardım eden yeşilli çocuksun.

Buttercup : Pek dikkat etmedim ama gerçektende yeşilli olansın.

Ben napıcam derken Boomer haberi olmasada yardımcı oldu.

Boomer : KARDOOO!!! PEYNİRİN HANGİSİNDEN ALCAKTIK?

Ben : HEMEN GELİYORUM.

Oh bee! Az daha yakalanabilirdim. Neyse Boomerın yanına gelince olanları anlattım. Bitirdikten donra hiç biley olmamış gibi bana iki tane peynir kutusu gösteriyordu.

Boomer : Bu muydu yoksa bu muydu?

Ben : Şu anda nasıl rahat olabiliyorsun?!

Boomer : "Çünkü biz çok iyi gizleniyoruz. " unuttun mu.

Ben : Hahaha! Çok komik. Benim laflarımı bana satma Civciv.

Boomerı sinir etmek her zaman stres atmaya birebir çünkü çoook tatlı oluyo. Neyse kalan ihtiyaçlarıda aldık ve paralarını ödeyip eve gittik. Veeee tabiki hala Mojo ve Brick gelmediler.
Mojo, Brickin bulunduğu kapsülü taşımanın zor olduğunu ve onu taşımak için birkaç gün yenilemek için zamana ihtiyacı vardı. Normal bi zamanda olsak yemekleri ya mojo ya da brick yapardı ama şuan ikiside yok yanş yemekleri biz yapcaz.

Boomer : Hadi Butch mutfağa.

Ben : Zehirlenip ölmezsek iyi.

Boomer : Merak etme zehirlenmeyiz. Hem zaten hastene yakın telefonla arar söyleriz.

Ben : Ailedeki espri işi ne zaman sana geçti. O mevki bana ait.

Boomer : Hayır senin mevkin şaklaban.

Ben : hahaha, komik.

En azından hala gülebiliyoduk.

1 SAAT ÖNCE

Buttercuptan
Marketteki yeşilli çocuk hiç bişey demeden başka birinin yanına gitmişti. Muhtemelen mavi kapşonlu olanın yanına gitmiştir. Ama sesi tanıdık gibiydi... neyse boşver. Eve geldik yemek hazırladık. Profesörü laboratuvardan çapırdık. Normalde yemeği profesör ya da blossom hazırlardı ama şimdi biz hazırlıyoduk. Uzun bi zamandır. Tam yemeğimi yiyip masadan kalkacakken profesör, bubblesla benim yüzümü güldürecek bişey dedi.

Profesör :Blossomı bulmanın bi yolunu bulmuş olbilirim.

Ben : SEN CİDDİ MİSİN PROFESÖR?!!!!

Ben ve bubbles mutluluktan ağlarken kafasını evet anlamında salladı.

Merhaba sevgili okurlar, umarım hepiniz iyisinizdir, ben iyiyim.
Evet yeni bi bölüm daha umarım seversiniz. Oylarsanız, yorum yaparsanız sevinirim. Bide beni takip edin olsun bitsin. Tabi zorunlu değil istiyosanız yapmayın.
Mataatodeeee.

KAYIP LİDERLER (PPG X RRB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin