ÖFKE VE ÜZÜNTÜ

233 14 21
                                    

Yeni bölümden merhabalar. Umarım beğenirsiniz. Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Diğer kitaplarımada bakın lütfen. İyi okumalar.

Blossomdan
Brickin, o kükreyen şey herneyse onun yanında olduğunu öğrendik. Şimdi oraya gitmeye hazırlanıyorduk.

Butch : Bu öfkeli Brick, ne kadar büyük?

AB : Beşinizi tek avucunun içine alıp aynı anda ezebilecek kadar büyük ve güçlü.

Butch : Sen ciddi misin?

Dedi yutkunarak. Sonra ilerlemeye başladık. Merdivenlerden ilerliyorduk. Baş aşağı, yan durarak, her türlü şekilde gidiyorduk. Merdivenlerin duruşuna göre gitme şeklimiz değişiyordu. En son sadece bir kapının olduğu bir yere geldik. Kapı çok büyük zincirlerle bağlanmıştı. Zincirlerin tam ortasında büyük bir kilit vardı.

AB : Pekala..... bundan emin misiniz? Burada yara alırsanız, gerçektede alırsınız. Sonuçta bu bir anı değil.

Ben : Eminiz.

Elinde oluşan anahtarı kilide sokup çevirdi. Kilit ve zincirler büyük bir gürültüyle yere düştü. Kapıyı açtı ve içeri geçtik. Yine bir ormana gelmiştik.

AB : Ben, buradan ileri gidemiyorum. Öfkenin kaçmasına önlem olarak kapıyı yeniden kilitliyorum. Siz onu eski haline çevirirseniz kapı zaten kendisi açılacak.

Boomer : Tamam.

Kapıyı kapatmıştı. Biz ormanda ilerliyorduk. Burası zihne ilk girdiğimiz ormana benziyordu. İlerledikçe kükreme sesi artıyordu. En sonunda iki ağacın arasında zincirlenmiş dev boyutlarda bir yaratık bulduk.

 En sonunda iki ağacın arasında zincirlenmiş dev boyutlarda bir yaratık bulduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(arka planı değiştirmeye aşırı üşendim. ayrıca yaratığımız bu)

Zincirleri koparmak için çok fazla uğraşıyordu. Tekrar denediğinde bir çatlama sesi geldi.

Buttercup : Hazır olun! Bu şey kurtulmak üzere!!

Butch : Bu şeyin Brickle uzaktan yakından alakası yok!!

Bubbles : Tek benzerlik gözleri..... Brick öfkelendiği zamanki gözleriyle aynı.......

Zincirler koparak yere düştü. Zincirlerden kurtulduğu gibi pençesini bize savurdu. Biz geri sıçradık. Kuyruğunu Bubblesa savurduğunda Bubbles uçarak uzaklaştı. Pençesini Butter ve Boomerın üstüne indirirken ikiside kaçmıştı. Ağzından çıkan alev topunu buz nefesimle dondurdum. Kanatlarıyla uçmaya başladığında bizde uçarak onu takip etmeye başladık.

Buttercup : Bu herif neden bize bu kadar zayıf saldırıyor!!?

Ben : Her ne kadar saf öfke olsada Brickin anılarıma sabip olabilir. Bu bizim kim olduğumuzı bildiği anlamına geliyor!!

Butch : Bu kadar öfkeyi nereden buluyor ya!!? Bunu bitirmenin bir yolu yok mu?!!

Boomer : Öfkelenmesini sağlasak bitmeye başlar mı?!!

KAYIP LİDERLER (PPG X RRB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin