rozdział 6 ,,ciche dni"

603 16 0
                                    

Andrzej nie był narazie gotowy widzieć sie z Jarkiem. Od 3 dni siedział w domu i leczył swoje zranione serce oraz odbyt. Oba strasznie go bolały. Strasznie cierpiał, był jak nemeczek czasów teraźniejszych.

Cały czas myślał o Jarosławie. Myśli Myśli te nie dawały mu spać. Nie wiedział czy jest gotowy na taki specyficzny związek. Musiał sobie to wszystko przemyśleć.

Postanowił w ramach pocieszenia zrobić sobie małe zakupy na alliexpress. Zamówił 346 sztuk długopisów samopodpisujacych ponieważ podpisywanie tych wszystkich ustaw o zniesieniu praw kobiet, ułaskawianie pedofili czy chodźmy papiery odnośnie kupienia nowych nart były bardzo wkładochłonne więc długopisy bardzo szybko się wypisywaly. Następnie zakupił 10 puszek sera w sprayu. Jezu jak on uwielbiał ser. Często w nocy wstawał do lodówki po to aby wziąć w garść ser i zjeść cały jego blok na raz. Czuł się wtedy jak pan własnego losu. Ser w sprayu był świetnym rozwiązaniem. Andrzej nie musiał to gryźć. Mógł tryskac nim wprost do ust.

,,ah tryskac"- Pomyślał Endrju
,,czemu wszystko przypomina mi o Jarosławie?"

Jarosław natomiast w swojej rozkosznej rezydencji oddawał się przyjemności. Był pewien że Andrzej będzie chciał kontynuować ich związek. Dla niego była to tylko kwestia czasu. Narazie jednak nie mógł się z nim spotkać. Sam musiał zabawiac sie ze swoją knagą. Od godziny 7.24 marszczyl freda do zdjęć swojego kochanka. Zaprzestał dokładnie o godzinie 18.51 gdyż jego członek był już tak opuchnięty że uniemożliwiało to dalsze poczynania. Poszedł do toalety oddać mocz w lekko krwawym kolorze. Położył się na łóżku w pozycji skulonej i zasnął niczym brudne beztroskie niemowlę.

Czy Andrzej kontynuuje związek z Jarosławem czy jest to jedynie błędne przekonanie Jarka?

Zbyt Polityczne-Andrzej Duda x Jarosław Kaczyński  Yaoi [18+]   [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz