rozdział 8 ,,biurowe doznania"

738 17 6
                                    

Andrzej w końcu musiał udać się do pracy a co za tym idzie ujrzeć w końcu Jarosława. Panowie spotkali się w biurze.

Zaczęło się zupełnie niewinnie. Zaczeli poważną rozmowe na temat swojego związku. Andrzej był w rozsypce ale po rozmowie z Jarosławem zgodził się kontynuować ich romans.

Chłopcy przytulili sie namiętnie. Byli bardzo szczęśliwi. Czuli się bardzo bezpieczni w swoich ramionach. Pragnęli głębokiej miłości.

W pewnym momencie Jaruś stał się horny. Chciał pocałować swojego sempaja w usta. Andrzej zgodził się a następnie wepchnął język w otwór gembowy Jarosława. Panowie zaczęli namiętnie sie całować. Ich ślina mieszkała sie ze sobą. Andrzej po raz pierwszy poczuł się bardzo pewny

-zerrznij mnie tu i teraz-krzyknął

Jarosław ani myślał zaprotestować. Odwrócił Andrzeja i swymi umiesnionymi rękoma rozerwal jego spodnie. Następnie zapodał Andrzejowi soczystego klapsa. Andrzej już wiedział że lubi gdy Jarosław sprawia mu cierpienie. Jarosław jeszcze przez chwilę muskal swą dłonią pośladki Andrzeja które już nieco się zaczerwienily po czym wyjął także swój penis.

Wsadził go w Andrzeja. Andrzej jeczal z rozkoszy gdy Jarosław kopulowal z jego odbytem. Jarek chwycił wielki penis Andrzeja i zaczął go stymulować. Andrzej był w siódmym niebie.

Doszli w tym samym momencie. Sperma obu panów splywala po udach Andrzeja. Jarosław schylil sie (chociaz był tak niski że nie musiał zbytnio się wysilać) i zaczął zlizywac ich biały owoc tej pamietnej chwili.

Odbyt Andrzeja lekko krwawil gdyż penis Jarosława był tak potężny że w chwili gdy następowała erekcja mogło zawisnac na nim całe wiadro ołowiu. Nic dziwnego więc że tył Andrzeja przy każdym ich stosunku doswiadczal uszkodzenia. Jarosław miał w ustach sperme i krew. Następnie pocalowal Andrzeja z ustami pełnymi tych substancji. Nastąpił tak zwany tęczowy pocałunek. Andrzejowi bardzo smakowała ta mieszanka.

Kiedy już ich penisy przestały wysyłać bodźce podniecenia obaj podjęli decyzje o powrocie do pracy.

Andrzej i Jarosław byli już w sobie zakochani. Czy ich związek przetrwa?

Zbyt Polityczne-Andrzej Duda x Jarosław Kaczyński  Yaoi [18+]   [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz