Jarek i Endrju coraz bardziej pragnęli siebie nawzajem. Chcieli wejść w stały związek. Bali się jednak że ktoś może się zorientować że są razem. Postanowili więc stworzyć wokół siebie jeszcze bardziej homofobiczną otoczke aby nikt nie posadzil ich o homoseksualizm.
Następnie gdy wszyscy mieli ich już za największych homofobow w kraju postanowili to utrzcic męskim stosunkiem seksualnym.
Jarosław zaprosił Andrzeja do siebie. Kot ewidentnie poczuł się zazdrosny gdy Andrzej przekroczył próg mieszkania. Czuł że tym razem ktoś inny niż on doświadczy dogłębnej penetracji odbytu ze strony Jarka.
Jaruś rzucił Andrzeja na łóżko i rozerwal jego koszulę. Zaczął lizać mu sutki a nastepnie sam sie rozebral. Wziął do ręki swój wielki penis i zaczął jeździć nim po twarzy młodego prezydenta. Andrzej ciumkał jego końcówkę. Jego twarz była cała wilgotna od płynów ustrojowych Jarosława.
W końcu Jarek kazał zdjąć Andrzejkowi spodnie. Obrócił go do pozycji na pieska. Naplul na swoją dłoń i wytarl sline O odbyt Dudy. Zaczął masować jego odbyt. Andrzej pojekiwal i trzasl sie leciutko z rozkoszy. Po chwili Jarosław bez ostrzeżenia wszedł w Andrzeja swoim wielkim penisem. Endrju jęknął. Widać było że go to boli, jednak Jarek nie zamierzał wyciągnąć swojego penisa. Zaczął poruszać biodrami coraz szybciej i szybciej. Na twarzy młodego białego prezydenta malował sie ból ale on sam również czerpał z tego nieziemską przyjemność. Obydwoje jeczeli z rozkoszy.
Jarosław zaczął jebać Andrzeja tak mocno że ten wynucił całą kolędę po Hebrajsku. W końcu doszedł. Sperma trzysnela do odbytu Andrzeja. Jarosław patrzył jak wypływa wprost na jego uda. Następnie złapał ogromnego penisa Endrju i zaczął delikatnie go stymulować. Andrzej znowu pojekiwal. W końcu spuscil sie wprost na łóżko Jarusia.
Oboje byli bardzo usatysfakcjonowani stosunkiem. To był najlepszy seks w ich nędznym życiu.
Gorące chwile łóżkowe i stały związek między panami. Ruchy kopulujace ku Andrzejowi. Co będzie dalej?
CZYTASZ
Zbyt Polityczne-Andrzej Duda x Jarosław Kaczyński Yaoi [18+] [ZAKOŃCZONE]
Fanfictionopowieść o nieetycznej miłości pomiędzy dwoma kochankami. Czy wyniknie z tego coś więcej niż tylko ulotny romans? z góry przepraszam