rozdział 6 ,,bolesna prawda"

724 17 13
                                    

Andrzej był nieco zaniepokojony faktem że Jarek lubi sprawiać mu cierpienie. Sam jednak też to lubił. W końcu Jarosław zakończył penetracje metalowym dildo zdjął spodnie i w zamian wsadził swojego podnieconego penisa w otwór Andrzeja.

Uprawiali namietny i chaotyczny stosunek jeszcze przez chwilę. Następnie Jaruś przestał i kazał kleknac Andrzejowi. Endrju znalazł się twarzą na wysokości jego wielkiego nabrzmialego penisa. Jarosław uderzył go nim w lewy a nastepnie prawy policzek.

Związał mu ręce swoim skórzanym paskiem tak aby mały bezbronny Endrju nie mógł się uwolnić. Związał go wewnętrzną stroną paska ponieważ w ten sposób zadaje sie dodatkowy ból wywołany otarciami.

Teraz Andrzej był cały jego. Mógł zrobić z nim co tylko zechciał. Pragnął go.

Najpierw Jarosław zaczął jeździć penisem po twarzy Andrzeja. Jednak szybko się znudził. Sięgnął do schowka i wyjął czarny bicz oraz kulke oralną do bdsm. Wziął bicz i uderzył Andrzeja w biordo. Andrzej krzyknął z bólu. 
-ZAMKNIJ SIE!!!- krzyknął podkurwiony nieposluszenstwem Jarek

Był bardzo surowy. Wlozyl andrzejowi kulke do buzi. Teraz nie mogl juz krzyczeć. Biedny biały chłopiec był skazany na łaskę swojego niemilosiernego pana. 

Daddy odwrócił Endrju twarzą w stronę podłogi. Zamachnal sie i uderzyl biczem jego biedny jedwabisty prawy posladek. Pojawił się czerwony ślad. Andrzej wił sie z bólu. Jarosław zaczął dalej biczowac Endrju a nastepnie dosiadl go niczym rumaka po czym wsadził w jego niewinny lekko już krwawiacy odbyt całą pięść. Andrzejek płakał.

Jaroslaw zwiedzal odbyt Andrzeja swoją pięścią jeszcze przez 7 minut. Andrzej krwawił. Jarek zaczął spijac krew sączącą sie z drug rodnyn swojego sempaja. Tarzal sie w jego plynach ustrojowych niczym mała tłusta świnka.

Andrzej był w rozsypce. Całym sercem kochal Jarka ale jednocześnie strasznie sie  bał. Nie wiedział czy jest gotowy na tak pojebana relacje.

Po wszystkim Jarosław wypuścił Andrzeja do domu. W domu Andrzej nie mógł zasnąć.  Nie wiedział co ma robić. Pragnął Jarka ale byl przerażony. 

Czy Andrzej zaakceptuje chore fetycze Jarosława i da szanse ich związkowi rozkwitnac?

Zbyt Polityczne-Andrzej Duda x Jarosław Kaczyński  Yaoi [18+]   [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz