Była deszczowa jesień A dokładnie october, myślę że możecie się domyślać z czym to się wiąże i jakie niesie za sobą konsekwencje. Akcja toczy się w białym domu. Jaruś oraz Endrju po ciężkich godzinach planowania kolejnych przekrętów politycznych i obmyslaniu kolejnych sposobów jak pozbawić kobiety praw byli wyczerpani.
Oby dwoje zgodnie zgodzili się że zasługują na chwilę przerwy. Chcieli wyjść sie przewietrzyć lecz na dworze było deszczowo i padał deszcz.
-masz parasolke?- spytał maleńki chłopiec (Jarosław) Andrzeja
- mam. A Ty nie masz?- odpowiedział z szarmanckim uśmiecham nieco większy biały chłopiec (Andrzej)
-nie mam ale chyba zamieścimy sie pod jednym. Jestem przecież taki malutki👉👈🥺Tak więc obydwaj mężczyźni pod jednym parasolem udali się na zewnątrz. Endrju musiał objąć Jarusia aby obydwaj zmieścili swe umięśnione i nabrzmiale ciała pod jedną niepozorną parasolka. Ich ciała stykaly sie ze sobą i biali chłopcy mogli wzajemnie czuć swoje bicie serca oraz ciepło rozpalonych ciał. Oboje byli podnieceni jednak nie z powodu obecności swojego partnera biznesowego. Podniecala ich myśl związana ze zrzucaniem odzieży. A dokładnie rozbiorem. Rozbiorem Polski.
Obydwaj panowie dokonywali wszelkich starań aby to sie stało. Zaczęli namiętnie rozmawiać o tej wizji. Nagle niespodziewanie wielki 24centymetrowy penis Andrzeja stanął od nadmiaru wrażeń stymulując tym samym podbrzusze mniejszego samca. Ku zdumieniu Andrzeja Jarek wcale nie protestował. Wręcz przeciwnie, bardzo mu się to spodobało i odwzajemnil wzwod. Obu panów zaczęło podniecać już coś nieco innego niż tylko ich chora wizja. Było to dziwne ponieważ wszyscy od dawna myśleli że jedyną osobą która jest w stanie podniecic Jarusia Kaczusia jest jego kot.
Nagle kropla wody spadła na policzek Endrju. Jarosław chcąc wytrzeć jego oblicze stanął na palcach i unosiwszy już ręke stracił rownowage. Wpadł wprost w objęcia Andrzeja. Mężczyźni ewidentnie sie zawstydzili i postanowili bez słowa wrócić do budynku. Następnie rozeszli sie z dwóch zupełnie różnych kierunkach
Jak potoczą sie dalsze losy bohaterów. Czy będzie to gorąca miłość czy tylko przelotny romans?
CZYTASZ
Zbyt Polityczne-Andrzej Duda x Jarosław Kaczyński Yaoi [18+] [ZAKOŃCZONE]
Fanfictionopowieść o nieetycznej miłości pomiędzy dwoma kochankami. Czy wyniknie z tego coś więcej niż tylko ulotny romans? z góry przepraszam