Rozdział 9 ,,idealny związek"

691 17 0
                                    

Andrzej i Jarosław czuli się w swoim związku wręcz idealnie. To były najlepsze i najupojniejsze chwilę ich życia.

Podczas gdy obaj w pracy jak codzień okazywali sobie miłość w sposób cielesny, do Andrzeja zadzwonił telefon.
-hello mr Andrew- odezwał się meski przenikliwy głos
Andrzej dostał gęsiej skórki
-h-hello-odpowiedzial Andrzej łamaną angielszczyzną
- Are you ok?- spytał troskilwie samczym tonem tajemniczy penetrujący wręcz w sposób seksowny z nutą namiętności otwory uszne Andrzeja głos

Niestety Andrzej nie wiele zrozumiał ponieważ nie był w stanie rozmawiać po angielsku na tak zaawansowanym poziomie iż jego wykształcenie na to nie pozwalało. Andrzej mógł jedynie przekazać słuchawkę swojej sekretarce której nie brakowało seksapilu jednak nie podniecała Andrzeja gdyż wolał on męskie genitalia. Andrzej był bowiem homoseksualny z zamiłowaniem do penisów.

Andrzej nigdy nie dowiedział się kto dzwonił. Nie nutrowalo go to jednak ponieważ nieszczególnie przejmował się stosunkami zagranicznymi naszego kraju. Jedyny stosunek jaki budził jego zainteresowanie to stosunek z Jarosławem.

Gdy emocje po otrzymanym telefonie opadły i siusiak Andrzeja stał się spowrotem miękki postanowił zamienić go w skalę niczym maka paka. Powoli zbliżył się do Jarosława krokiem można powiedzieć wręcz baletowym.

Jarosław pochwycił Andrzeja swoje męską dłonią która pulsowała z podekscytowania. Stanowczym ruchem musnął poświęcony penis Andrzeja w rezultacie czego Andrzej jęknął. Endrju był gotów na uległy stosunek że strony Jarosława który był jego słodkim tatusiem.

Jarosław niespodziewanie krzyknął
-MLECZAKI MAMUSI
Andrzej zaskoczył się ponieważ był to niezwykle heteroseksualny gest ze strony jego starszego dojrzałego i nieco nadpsutego kochanka, jednakże postanowił to zignorować i oddać się rozkoszy tej upojnej chwili. Oddał się w ramiona swojego białego mlecznego króla. Był zdania ze mleczny start to najlepszy z możliwych startów. W związku z tym obniżył nieco swoje loty i znalazł się na wysokości krocza Jarosława. Jarosław jak zwykle pozwolił na stosunek oralny z otworem gębowym Andrzeja. Jarosław był podniecony do tego stopnia ze jego penis osiągnął twardość maczugi Herkulesa i temperaturę nieco powyżej pokojowej można powiedzieć że była to mniej więcej temperatura słońca. Gdy Jarosław znudził się penetrowaniem anielskiej grody słodkości Andrzeja co zdarzało się zwykle dość szybko ponieważ Jarosław miał jajka pełne spermy. Zabrał się za niewinny ale również już nieco doświadczony brązowy okrąg Andrzeja. Jak zwykle skończyło się to krawrym bdsm. Jarosław skończył na ziemi zlizujac krawe soki Andrzeja z jego męskiej szpary.

Znowu udało im się wpelni usatysfakcjonować swoją obecnością.

Zbyt Polityczne-Andrzej Duda x Jarosław Kaczyński  Yaoi [18+]   [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz