Túto kapital venujem SabinaFlower, za to, že je prvá ktorá si prečítala doteraz vydané kapitoly a hlasovala za ne. Prajem pekné čítanie.
Charlotte:
Počas posledných dvoch dní som sa dozvedela strašne veľa o Rokforte, mágii a celom tomto vesmíre.
Napríklad to, že teraz je tam riaditeľka pani profesorka McGonaggalová, ktorá učí transfiguráciu a to, že ju učila už za čias druhej i prvej čarodejníckej vojny a že hneď po tej druhej vojne sa stala riaditeľkou po tom, ako zomrel bývalý riaditeľ Severus Snape, ktorý bol riaditeľom asi iba niečo cez mesiac, po tom, ako zomrel Albus Dumbledore, ktorého zabil Severus Snape, no pôvodne ho mal zabiť nejaký Draco Malfoy, ktorý je teraz na ministerstve.
A nie preto, lebo by ho mali poslať do Azkabanu, ale pre to, že tam pracuje.Naučila som sa aj to, že Azkaban je najviac strážené väzenie v čarodejníckej svete. Aj to, že jeden z 'detí vojny' učí herbológiu, predmet, ktorý prvý krát budeme mať v druhom ročníku.
Aj to, že na Rokforte sú štyri fakulty. Chrabromil, Bystrohlav, Bifľomor a Slizolín. Každého prváka zaradia do jeho, alebo jej fakulty, podľa povahy. V Chrabromile sú odvážni, v Bystrohlave múdri, v Bifľomore milí a v Slizolíne podlí a prefíkaní.
Naši boli obaja v Slizolíne a nelíši sa ani Max či Ava a to isté čakali aj odo mňa.
Tiež som sa dozvedela, že do seba vlastne nikdy do svadby neboli zaľúbení a že svadba bola plánovaná a bola povinnosť krvi zobrať sa. Áno naši rodičia sú čistokrvní a aj ich rodičia boli. Tým pádom sme aj my čistokrvní. Síce nie zo známej no starej a bohatej čistokrvnej rodiny.
A aj to, že vlastne o tomto svete viem všetko, z mojej obľúbenej série kníh. Harry Potter od J. K. Rowlingovej. Áno je čiastočná čarodejnica. A áno, naschvál vydala knihy. Spravila to, pre to, aby upozornila muklov na to, čoho sme schopní my čarodejníci. Ona nebola typ smrťožrútky, teda, že nenávidela nečistokrvných a muklorodených, ale ona nenávidela a doslova sa hnusila komukoľvek, kto nebol čistokrvný. Pre to sa aj stala smrťožŕútkou.
Okolo jednej poobede sme sa začali obliekať a chystať na cestu do Šikmej uličky. Teraz som stála pred našim krbom s nejakým práškom v ruke, ktorý otec s mamou vytiahli zo šuflíka. Asi by som si aj myslela, že to je nejaký druh kokaínu, ale vedela som, že je to Hop šup prášok. Tento prášok sa využíva na premiestnenie na rôzne miesta v čarodejníckej svete.
Max s Avou išli prví. Obaja vkráčali do krbu. Spustili prášok na dno krbu a obaja povedali: ,,Šikmá ulička!" Potom tam ide otec a povie to čo oni pred chvíľou. ,,Takže Charlotte, zoberieš si hop šup prášok a zopakuješ to čo tvoji surodenci a otec. Dobre?" ,,Dobre matka." Do ruky som si nabrala sivý prášok a hodila ho o zem. Počas toho som vykríkla. ,,Šikmá ulička!"
,,Páni." šempkala som si pre sama pre seba, no vidieť, že ma počuli aj moji rodinní príslušníci. Max a Ava sa len uškrnuli, lebo zrejme mali tiež rovnaký pocit, keď prvý krát vstúpili do magického sveta a otec sa začínal usmievať. Ak sa to tak dá nazvať. Skôr by som povedala, že to bolo niečo ako zlovestný úškrn.
Zrazu som uvidela mamu ako sa tiež tam teleportuje, alebo ako sme sa sem dostali. Mama zrazu zaklopkala svojim čiernym prútikom po stene a tehli sa pomaly, ale isto rozostúpili a my začneme kráčať rovno do Šikmej uličky. Po prvý krát som videla rôzne obchody ako 'Vydarené Weasleyovské výmysli a vynálezy', 'Ollivanderov obchod s prútikami' a podobne, no i menšie stánky s metlami, elixírmi, kotlíkmi, hábitami, klobúkmi či zvieratami, ktoré musel každý žiak mať so sebou. No my sme kráčali rovno do veľkej bielej, možno mramorovej budovy, ktorá sa nachádzala rovno pred nami. Kráčali sme po sále so škriatkami a vedela som presne kde sme.
YOU ARE READING
Havrania sloboda (HP Fanfiction)
FanfictionCharlotte Vonzová už dlhšiu dobu študuje na Rokforte, no nikto z jej muklovských priateľov nemá ani potuchy o ničom o čom im nehovorila. Jediné čo vedia je, že sa odsťahovala, lebo dostala ponuku štipendia na strednej škole, ale iba pod podmienkou...