Charlotte:
Keď som už mala v ruke svoj prútik, brat so sestrou a otcom mali kúpené potreby ako knihy a ešte neviem čo, tak sme išli zohnať ďalšie školské potreby ako kotlíky pre Avu a Maximusa, nové hábity pre každého, vrátane rodičov, nový klobúk pre mňa a mnoho ďalších vecí.
Teraz sme sa nachádzali na vlakovej stanici King's cross, kde (ako aj podľa kníh viem) pôjdeme na nástupište 9a¾.
Mama sa iba trochu obzerala a hneď popohnal Avu i Maximusa, aby prešli cez stenu.
Oni tak urobili a ja som už len videla ako to isté robí aj otec s mamou a ja som ostala na muklovskej strane King's cross. Úplne sama.
Nikdy som si nemyslela, že keď prvý krát pôjdem na slávny Rokfort, tak pôjdem touto stenou sama.
Nikdy som si nemyslela, že sa dostanem do čarodejníckej sveta takto. Že moji rodičia a súrodenci má na toto nechajú samu.
Áno, je to iba prejsť cez stenu, no ja som si vždy myslela, že to bude inak.
Na našej škola som bola posledná z našej generácie, ktorá čítala Harryho Pottera. Dookola a Dookola. Stále. Každú prestávku, niekedy aj cez hodiny.
Vždy som si myslela, že je to skutočnosť, že mi raz rodičia povedia, že sú čarodejníci a ja tiež. Že ma cez túto stenu odprevadí moja staršia sestra, Ava. No ona sa na mňa vybodla ako zvyšok rodiny.
Nebolo to ako odprevadiť niekoho k oltáru, alebo tak, no pre čarodejnícke dieťa je toto dôležitý moment v živote.
Keď už som začala strácať nádej, zrazu som videla môjho brata ako vyskočil zo steny a prihováral sa mi: ,,No tak.. Charli- prepáč Charlotte. Poď neboj sa to zvládneš. Aj nás, Avu a mňa rodičia takto nechali. Vždy keď sme ich potrebovali najviac, sa na nás vybodli. A vieš prečo? Lebo z nás všetkých chcú to čo oni sami boli. Draco Malfoy. Poznáš to meno. Vie o našich rodičoch a aj to, čo s nami chcú. Aj on to prežíval. No on nemal na výber. Bol sám. Iba matku mal normálnu, tak ako my. Lenže tá sa bála jeho otca. Jeho dieťa pred pár rokmi, porazilo spolu s Albusom Severusom Potterom, Harrym Jamesom Potterom, Ginevrou Weasleyovou a mnoha ďalšími, medzi ktorých patril aj on. Porazili Delphy Riddlovú-Lestrangovú. Dcéru Voldemorta a Bellatrix Lestrengovej, za slobodna Blackovej. Dracovej tety, ktorú zabila Molly Weasleyová. Draco síce bol smrťožrút, no nie z vlastnej vôle. A ak aj by nejako ťa rodičia donútili sa k nim pridať, len vedz, že tu vždy budem pre teba."
,,Ďakujem Max, si naozaj ten najlepší brat na svete."
,,Ja viem." Keď toto hovoril hneď sa uškrnul a povedal. ,,Tak poď. Už musíme ísť, aby sme stihli expres."
Keď sme sa rozlúčili s rodičmi, tak sme nastúpili do vlaku.
Ja som si (prirozdene) chcela sadnúť so svojimi staršími súrodencami, no Ava ma vyhnala preč.
Blúdila som po chodbe vlaku a zisťovala, či nie je niekde voľné kupé, najlepšie s prvákmi a rozmýšľala nad tým, prečo naši rodičia neodišli preč s ostatnými rodičmi, no nastúpili na vlak.
Zrazu do mňa niekto vrazil a ja som zisťovala kto to je.
Keď sa postavím, uvidím...
Tak ako sa vám páčila kapitola?
Kto si myslíte, že narazil do Charlotte?
YOU ARE READING
Havrania sloboda (HP Fanfiction)
FanfictionCharlotte Vonzová už dlhšiu dobu študuje na Rokforte, no nikto z jej muklovských priateľov nemá ani potuchy o ničom o čom im nehovorila. Jediné čo vedia je, že sa odsťahovala, lebo dostala ponuku štipendia na strednej škole, ale iba pod podmienkou...