Charlotte:
Mesiace utekali a krásny jesenný, ešte teplý Október sa zmenil na November a neskôr na December.
Tento mesiac nám priniesol veľa VEĽA zimy a snehu. Každý deň, keď nám skončili hodiny som išla s Averley, Hannah, Nelou, Noahom, Nikolasom, Violetou, Gabrielom, Lucasom a Annou si užiť toho snehu a nie raz sa stalo, že sme prišli do komnát celý premočený od guľovačiek, stavania snehuliakov, ktorý na nás občas padli, alebo obyčajného váľania sa v snehu.
Bol deň pred Vianocami, a ako som sa dozvedela tak idem s rodičmi aj súrodencami do nášho domu v muklovskom svete.
▪︎▪︎▪︎
,,Takže... Charlotte, keďže už všetci traja viete pravdu, tak si myslíme, že by bolo správne prijať nejaké opatrenia."
,,Aké opatrenia, ak sa smiem spýtať matka?" Maxov tón bol taký, ako by vedel, že sa ide diať niečo zlé.
,,Myslím si, že vaše muklovské zvyky už nepotrebujete." Pri slove muklovské si odpľula a pokračoval za ňu otec.
,,Takže, odovzdáte nám svoje počítače, mobily, všetko čo nezahŕňa mágiu."
,,Ale otec, ako sa máme potom spojiť s našim priateľmi?"
,,Ak hovoríš o tej Grace a Jackovi, tak by si mala byť rada, že sme im už dávno nevymazali ich spomienky na našu rodinu. S no-mágmi sa baviť nebudeš, a aj s muklorodenými špinami. Je to jasné? A to platí aj pre vás dvoch."
,,Áno matka." Povedali sme jednohlasne a pri tom sklonili hlavy a šli do svojích izieb pre muklovské zariadenia a odovzdali ich rodičom, ktorý ich následne zhabali a kto vie kam ich dali.
▪︎▪︎▪︎
Za pár minút som sa už dostavila do nejakého začarovaného stanú a to tak, že v jeho vnútri bolo niekoľko veľkých miestností na precvičovanie mágie.
Vošli sme do jednej obrovskej izby, ktorá bola zrejme niečo ako oddychová miestnosť, lebo sme sa tam vrátili načerpať sily meditáciou po tom, ako sme si 'zopakovali' všetko čo sme sa doteraz učili a ja, s tým, že som bola prváčka a nemali ma potom čo učiť, také čo už viem, tak ma matka učila aj niektoré kúzla, ktoré sa naučím za pár týždňov a to isté aj o lietaní na metle, transfigurácii, či elixíroch.
Takto to pokračovalo celé prázdniny a mňa to už unavovalo.
▪︎▪︎▪︎
8. Januára som už sedela vo vlaku, v kupé so skupinkou prvákov i druhákov, ktorý sa neustále o niečom rozprávali, no ja som ich nevnímala.
Cesta do Rokfortu sa skončila a ani som nevedela ako, a už sme zase sedeli za slizolinským stolom.
▪︎▪︎▪︎
Po zvyšok roka som chodila s Avou a Maxom bojovať do Núdzové miestnosti, ktorú sme našli vo februári, s rodičmi. Tí dávali Ave a Maxovi viacej, keďže sú starší, no i mne dávali celkom zabrať, keďže som už poznala kuzla, zaklínadla, elixíry a podobné veci už z celého prvého ročníka.
Do slizolinského metlobalového družstva sa na pozíciu stíhača sa presadila moja kamarátka Averley ako najmladší člen
Koniec školského roka sa blížil a my sme mali už po testoch, ktoré u väčšine z nás, prvákov a druhákov samé výborné.
Prepáčte, že preskakujem o dosť veľa, ale ak sa niečo dôležité stane, tak o tom napíšem.
Za chvíľu tu máme Vianoce, tak som sa rozhodla, že Vám dám takú tému aj do príbehu. Prajem Vám všetkým pekné Vianoce, keďže neviem či ešte do vtedy napíšem kapitolu.
DU LIEST GERADE
Havrania sloboda (HP Fanfiction)
FanfictionCharlotte Vonzová už dlhšiu dobu študuje na Rokforte, no nikto z jej muklovských priateľov nemá ani potuchy o ničom o čom im nehovorila. Jediné čo vedia je, že sa odsťahovala, lebo dostala ponuku štipendia na strednej škole, ale iba pod podmienkou...