5•~Triediaci klobúk, prvá hodina a zvieratko

30 3 0
                                    

Charlotte:

Sadla som si za stôl pri môjho brata, ktorý sedel sám na úplnom konci a Ave to odôvodnil tak, že mu bolo zle z tých učiteľských reči, no a ona mu na to skočila a nechala ho sedieť samého, no a teraz vlastne so mnou.

▪︎▪︎▪︎

Pomaly, ale isto sme išli spolu s našim prefektom, ktorý nebol nikto iní ako moja slávna sestrička.

Keď už sme boli v žalároch, prechádzali najprv okolo Bifľomorskej klubovne vedľa ktorej je miestnosť z ktorej vychádzali lahodné vône, takže som to tipotipovalakuchyňu a trafila sa. Ihneď vedľa je kabinet mojej mamy.

Keď som vstúpila na toto (na môj vkus) netradičné miesto prvé čo som si všimnem bol môj otec (hlava fakulty), stojaci uprostred obývacej miestnosti.

,,Dobre decká! Takže, všetci si najprv pôjdete skontrolovať, či majú všetky veci v komnnatách, a prváci sa potom vrátia sem, aby dostali rozvrh hodín a aby im boli odovzdané ich zvieratká, ktoré museli odovzdávať pred nástupom na Rokfortský expres. Ostatné ročníky ako každý rok máte všetky svoje veci aj so zvieratami na posteli vašej izby aj s rozvrhom a prváci tu sú čísla vašich komnát."

V tom momente som si začínala uvedomovať, že som nemala zvieratko.

JA NEMÁM ZVIERATKO!!!

To bola jediná vec, na ktorú som v tej chvíli mohla myslieť.

▪︎▪︎▪︎

Keď 'príhovor', ak sa to tak dá nazvať, už konečne skončil a už sme sa dostavili späť do spoločnej miestnosti, všetci mali svoj rozvrh, číslo izby a zvieratko. Len ja som to svoje zvieratko stále nemala, lebo som naň v Šikmej uličke zabudla.

Keď som otvorila dvere izby, videla som ako to isté robia aj dve dievčatá hneď za mnou.

Dve dievčatá, pri ktorých ledva rozpoznať ktorá je ktorá, keďže sú dvojčatá.

No je tu jedna vec, ktorou som ich rozpoznala iba ja, preto, že sú dosť nedôverčivé a mne to dovolili spoznať iba na základe nášho spolubývania a neskôr aj priateľstva.

Jedna z nich, mala hnedé oči, ktoré jej úplne splívali s hnedými vlasmi a druhá hnedé vlasy so šedými očami.

,,Ahoj, ty budeš naša spolubývajúca, čo? Ja som Hannah a toto je moja sestra, Averley."

,,Dá sa vás dve vôbec rozpoznať"

,,Áno, ja mám hnedé oči a Hannah sivé a keď nás spoznáš, tak zistíš, že aj v správaní máme nejaké tie rozdiely."

▪︎▪︎▪︎

Pomaly sme chádzali dole schodmi do Slizolinskej spoločenskej miestnosti, kde som už videla starších žiakov, medzi ktorými boli aj Avanna s Maximusom, a samozrejme aj nášho otca, hlavu fakulty, profesora 'Obrany' proti čiernej mágii.

,,Takže žiaci, hlavne prváci, keďže ostatní už svoj rozvrh hodín dostali, tu je ten váš." Ako to dohovoril, z vrecka si vytiahol malú krabičku a podal nám malé papieriky, na ktorých boli rozvrhy hodín. Ako som sa naň pozerala zistila som, že väčšinu hodín sme mali s Chrabromilom, niekedy s Bystrohlavom, či Bifľomorom, no už som sa tešila ako sa zase porozprávam s partou, ktorej som súčasťou.

Havrania sloboda (HP Fanfiction) Where stories live. Discover now