10•~Narodeniny

12 3 0
                                    

Charlotte:

Prázdniny sa zase pominuli v prítmí suchého chladného Septembra a s ním u mňa a Averley, Hannah, Violety, Gabeiela, Noaha, Nely a bohužiaľ aj u Elvine, Maykla a Elizabeth sa začal 2. ročník. U ostatných našich priateľov sa začal 3. ročník a zmenili sa na nepoznanie a to až na takú mieru, že som ich vo vlaku takmer nespoznala.

Pomaly sme vystúpili z vlaku, išli do hradu, kde ako zvyčajne prebiehala Triediaca ceremónia.

Na večeru boli jedlá od výmyslu sveta.

Ja som si samozrejme išla ľahnúť na izbu a trochu si oddýchnuť, keď som si doma nemohla.

Averley a Hannah ako jediné z našej pertie má následovali do žalárov, Slizolinskej klubovne a následne našej izby, zatiaľ čo ostatní išli do tej Chrabromilskej.

Ako sa dalo očakávať, tak sme po zvyšok večera oddychovali a vyvaľovali sa na posteliach, teda až na večer, keď som ich okolo 7 vytiahla sa vyvetrať na vzduch.

Ako zvyčajne sme si sadli pri Zúrivú vŕbu a vždy skúmvá Hannah nadhodila konverzáciu,ktorú som vôbec nečakala.

,,Charl, môžem sa Ťa niečo spýtať?"

,,Už si sa Han."

Toto bol jeden z okamihov, v ktorých by sa aj samotná Delphine Riddlová-Lestengová smiala, aj keď tým jej psychopatským smiechom.

,,Vieš ako to myslím Charlie!"

,,Nevolaj ma CHARLIE!"

Bez výčitiek svedomia môžem povedať, že keď sa jednalo o túto moju prezývku, tak nervy som mala na pokraji spadnutia a možno aj za ním.

Po našej klasickej asi 20 minútovej argumentácii sme sa konečne dostali k téme, ktorú Hannah začala.

,,No vieš Charl, ty vieš, že ja s Averley sme sa narodili na jar, Noah s Nel v zime, Nikolas na jeseň a tak ďalej a tak ďalej... Ale ty si nám toto nikdy neprezradila. Od Septembra do Decembra sme Ťa považovali za mladšiu ako po zvyšok roka, no ty sama si nám túto jednu vec nikdy neprezradila. Nikdy neoslavuješ narodeniny a zaujímalo má, kedy ich vlastne máš."

,,Ja-, v našej rodine sa takéto sviatky neoslavujú, tak isto ako Vianoce, či Veľká Noc. Pre moju matku je to jej dosiahnutý cieľ, že som sa narodila a ze ma porodila, ale nemáme dôvod to oslavovať."

,,Tak to ma mrzí, Charlotte..."

,,Aj mňa, ale už som si zvykla. A staršia som od polnoci z 30. na 31. Októbra, čiže vlastne som sa narodila na Halloween."

,,Pre Merlinovu bradu, veď ty si mala narodeniny, keď mi sme to brali ako obyčajnú deň, ja som si myslela, že ich máš niekedy cez prázdniny, alebo tak, ale toto..."

Teraz sa už zapojila do rozhovoru aj Averley.

,,Takže ty už budeš mať 13 rokov?"

,,Áno."

,,To sa máš, my ich máme až v na konci apríla, takže sme jedny z najmladších žiakov ročníka, okrem Estele Graunghovej, ktorá je v júny, Elvine Turnerová v Auguste a ešte viem o ďalších, ale to je jedno..."

,,Sestrička, ako je možné, že vieš toľko informácii o polovici žiakov i profesorov Rokfortu?"

,,Mám svoje spôsoby."

Pri hovorení tejto vety sa na nás pousmiala a keď som to pochopila, bolo toho na mňa veľa.

Chcela by som Vás možno tak trochu upozorniť na výslovnosť mena hlavnej postavy tohto príbehu.

V Charlotte sa číta š.

V prezývku, ktorú ako ste pochopili nemá rada teda Charlie sa číta č.

A v Charlt sa číta taktiež č, aj keď je to taká trochu nezvyčajná prezývka.

A v teraz poslednom rade, v Charl sa číta š.

Kratšia kapitola po dlhej dobe, ale tak dúfam, že sa páčila.

Havrania sloboda (HP Fanfiction) Where stories live. Discover now