Charlotte:
Mesiace pomaly, ale jasne uplynuli a s nimi aj moje narodeniny, počas ktorých sme sa síce iba prechádzali po chodbách hradu, i po jeho jesennom okolí, na ktorom sa nachádzali listy ohňových odtieňov, pod ktorými sa nachádzala uschnutá tráva, no i tak som po prvý krát mala naozajstné narodeniny, na ktoré som síce nič moc nedostala, okrem objatí a pár čokoládových žabiek, no i tak to boli tie najlepšie aké som dovtedy zažila. Naozajstné šťastie. Samozrejme okrem nástupu na Rokfort, či čohokoľvek s tým spojeného, ale to nebolo ozajstné šťastie. To bolo iba spoznávanie mágie a tak trochu aj samej seba.
▪︎▪︎▪︎
Na prázdniny som sa aj trochu tešila, že budem s rodinou znova precvičovať kúzla magiu, no i trochu obávala, lebo som... Poviem to popravde, cítila som, že sa niečo stane. A v tom som mala pravdu.
Neprecvičovali sme si totiž bežnú mágiu, ale sa učí aj v mladších ročníkoch, ale skôr druhy, ktoré pre mňa boli dovtedy neznáme.
Na začiatku prázdnin sme postavili znovu ako minulý rok stan, ktorý bol zvnútra veľký skôr ako celý nás dom a aj ako on bol sfarbený do sivej, striebornej a zelenej. Proste čistí Slizolinčania. Postele v našom dome boli z najtmavšieho odtieňa ebenu, v ktorom boli vyryté rôzne vzory so spevavcami a hadmi a v nich boli vysadené drahokamami rôznych veľkostí, tvarov, druhov i farieb, no stále to zostáválo u tmavých farieb. Na nich, teda na posteliach boli položené prykrívky sivej, až striebornejfarby s ručne vyšívanými nápismi ako Slizolín, či Čistá krv. Na stoloch, ktoré boli z rovnakého dreva ako postele boli uložené obrusy zelenej farby, s rôznymi vzormi a najčastejšie to bol had skrútený do kruhu.
Na ďalší deň už bolo 24. Decembra a vonku bol mráz a kopu snehu.
No ja som si to nemohla užiť.
Moji rodičia sa rozhodli, že nás začnú trénovať, lebo vraj na Rokforte nás nič nenaučia. Ja som im oponovala s tým, že tak na čo nás tam prihlásili a oni, ako vždy, zmenili tému.
Ako ste asi už pochopili, tak naši rodičia vôbec nemali vkus na módu. Uznávam, vtedy keď boli oni mladý to bolo v móde, ale teraz...
▪︎▪︎▪︎
Večer, o asi desiatej, som si ľahla do postele, ako sa vravelo v muklovskom svete, zbitý pes.
Za asi 14 hodín som sa totiž naučila učivo niekoľkých rokfortských ročníkov.
To isté platilo aj na Maxa a Avu, na ktorých som si, ako aj oni na mne, precvičovali kúzla a všemožné druhy mágii.
Oni v tom, ale mali výhodu, keďže boli v piatom ročníku a ja v druhom.
Naučila som sa ovládať slabú oklumenciu i legilimenciu, čiže myšlienkové pochody a také všelijaké blbosti, bezprútikovú mágiu, ale tam ma Ava zrazila na kolená v prvej možnej sekunde a ja som to vrátila jej aj Maxovi, ktorý ma dal na kolená, a teraz nemyslím doslovne, elixíroch a ja som im to oplatila v neverbálnej mágii.
Tak...
Prvá vec, ktorú chcem povedať je ÁNO ŽIJEM. Prepáčte, že som zase dlho nevydávala, ale máme toho veľa v škole.Ďakujem veľmi pekne, lebo pred 2ma dňami, keď som pozerala, tak som mala 43 followerov a teraz 172. A ešte ahojte. Začína Harry Potter a Tajomná komnata.
ESTÁS LEYENDO
Havrania sloboda (HP Fanfiction)
FanficCharlotte Vonzová už dlhšiu dobu študuje na Rokforte, no nikto z jej muklovských priateľov nemá ani potuchy o ničom o čom im nehovorila. Jediné čo vedia je, že sa odsťahovala, lebo dostala ponuku štipendia na strednej škole, ale iba pod podmienkou...