bilşiyorum çok geciktim telefonuma bir süre el konuldu zaten artık laptoptan giriyorum. tsandığınız gibi bir durum yüzünden teledonuma el konulmadı tamamen derslerimle alakalı.
bugün ayın 31i . 23 nisana az kaldı sizde biiyrsunuzz. süper bir gün geçirdim bugün acayip komikti sınıf. herkesin bugün neşesi tam olarak yerindeydi tenefüslerde tüm sınıf olarak ip atladık tüm sınıf olarak iddaya girdik idda şu :
bugün en çok kim önüne gelene çarparsa ona browni hemde 3 tane bizde böyle anormal bir sınıfız işte günün sonunda kazanan sınıfımızzın benden sonra 2. popisi (reklam yapak dedik ;)) barış kazandı zaten tahmi etmiştim her önüne gelene sataşıyo . bizim sınıfın hepsi de browni hadsstası olunca götürdü tabi brownileri.
öğleden sonra asıl ipin ucu koptu . mudurden izin alıp 23 nisan diye sınıfa laptop getirdik ara sıra prowa yaparken arasıra hop de , meyhaneci , oyun havası :D , love me back ile deli gibi danslar ediyorduk. hele de bu kişiler Barış ,Alper , Kaan , Ahmet , Enes olunca görüntü çok komik ti. kız gibi kııvırıyorlar opyun havasında kız gibi seslerini inceltip kızların yanında oyun havası oynuyorlardı.
çok komikti açıkcası kendi halimize güldük diyebilirim. son saat din olunca hepten koptuk. derste tüm kız arkadaşlarımın sırtına atmlafım hoca görmden müzik dinleyip ddans ediyorduk. sibel bu olaya hep gülerek (komedi dınıf) diye adlandırıyordu. çılgın dersaneyi aratmıyoduk. hatta olardan bile daha çılgındım. hoca fark etmedii mi diye sorarsanız fark etti . ama bugün ders işlemediğimiz için oda bize katıldı yani çok eğlendik. yazarkken bile gülüyorum.
hatta laptopla hep beraber özçekim yaptık. birbirinin omzuna çıkanlar mı dersin , komik surat yapanlar mı dersin , popolarını birbirine tokuşturan mı dersin hepsi fotodaydılar.
yazım yanlışları olabilir bu nedenle kusura bakmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ SINIF
Randommerhaba ben sinem 6/D nin tek fame kızı. akçamescit ortaokulunda çok yaygın bir sınıf olan 6/D şubesindeyim . bu yazdıklarımın hepsi gerçek ama biraz bölümler geç yazılıyo çunku sınavlarım falan oluyo o arada wattpada giremiyorum. neyse sizi kitabım...