PERŞEMBE

93 5 2
                                    

Merhaba yorumlar gelmedi gelirse sevinirim arkadaşlar. Sömestr tatilinide yazayımmı??? Bu yorumlarınıza ihtiyacım var görüşürüz iyi okumalar...

Bugün okula giderken serviste bir anormallik vardı ama ne olduğunu çözemedim...

Okula vardigimizda zil çalmış herkes sınıflara girmişti. Biz de zaten hep geç geliyoruz.

Okuldan dün tiyatro oyunu almıştık bugün hic durmdan tenefuslerde o oyunu çalıştık. Kıyafetler getirmiştik onları denedik.

Ben ayağımda dar bir siyah tayt üzerine ise belime kadar uzun siyah beyaz kırmızı üzerinde LOVE yazan bir kazak giymiştim. Arkadaşım Gülseren bir şalvar ve üzerine ince kazakla siyah bir yelek giymişti. Tam bir köylü kadını gibi olmuştu. Kafasında da bir yazmayla iş bitmiştir...

Ben saçlarımı yayıp güneş gözlüklerimi yakama takıp öğretmenler odasına gittim Gülseren de benimle geldi herkes ona gülüyordu. O bunu kale almıyordu çünkü biz o kıyafetleri bir gösteri için eğlence amaçli giymiştik.

Kaanlarin kıyafetlerine gelince onlar cuma günü serbest geleceğimiz için normal kıyafetleriyle oynayacaklardi. Yiğitcan ise normal gelip beline sıra örtüsünü bağlayıp etek olarak kullanacaktı.

O oyunda benim ikizim olacaktı. Ben rolüme iyi hazırladım. Diğerleri de öyle...

Çok güzel olacaktı oyunumuz Semih balondan kas yapıp kollarına geçirecekti. Çok komik olacak oyunumuz.

(CUMA GÜNÜ OYUNU YAZACAGIM)

************************************************************************************************************************

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

İnşallah kitabımı begeniyorsunuzdur . Kitabımın güzel olması için elimden geleni yapıyorum  . Birdahaki bölümde görüşmek üzere.

Ha bu arada farkındayım kitabımın bölümleri kısa napayım aklımda kalanı yazıyorum bu olayların hepsi gercek.

ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM....

DELİ SINIFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin