bunu yazmak için çok geç ama napıyım giremiyorum bir türlü . sizden çok çok çok özür dilerim inşallah 23 nisanın nasıl geçtiğini beğenirsiniz :*
eveett işte bugün 23 nisan. bugün benden sorulur oyununu oynayacağız. hareketlerin çoğunu ben buldum. çok heycanlıyım. hemen 23 nisan kıyafetlerini giydim. haa unuttum size söylemeyi ben güzellik yarışması diye bir oyun da oynadım köylü kıyafetleri falan giydik çok komikti. şaçlarımı maşaladım makyajımı yaptım ve okul servisini bekledim veee... geldi.
servisteki herkes çok şıktı. bense berbat:P çünkü bende köylü şalvarı bir yazma ve birde köylü yeleği vardı. ama diğer oyunumun kıyafetleri çok güzeldi onları giyince herşey tamam olacak :D. okula vardık herkes çok şıktı. fazla birilerine görünmeden sınıfa çıktım. sınıftaki 3 kızda o güzellik yarışmasında oldukları için 2 tanesi yani fulin ve gülseren ben gibi köylü kızı olmuşlar sibel de sunucu olduğu için şişman bir erkek kıyafeti giymişti.
çok komik gözüküyorduk. çok geçmeden velilerimizde geldi ve tribünlere geçtiler. bizim güzellik yarışması oyunu 3. sıradaydı. ilk olarak anasınıfı yaptı waka wakayı yaptılar çok tatlılardı . içlerinde kuzenim furkanda vardi :D . hatta biz bile onları kıskandık diyebilirim.
3. sıra geldi biz yaptık bayağı bir komikti bir yandan annem video çekiyor bir yandanda kahkahalarla gülüyodu. çünkü bu komik bir skeçti. en çokda benim özelliklerime güldüler benim özelliklerim ve ismim :
güllü kestaneci: 19 yaşında sıva yapayyo dantel öreyyo sarma sarayo güdük necminin gızı.
olmuştu. ya bir kız nasıl sıva yapabilirki. sıra 6. sırada 7/d nin kızları vardı. salaklar hadisenin prenses şarkısını yaptılar iğrençti. kıyafetleri desen yerlerde. hepsinde farklı tonlarda bir kot pantolon ve yine farklı tonlarda mavi t-shirt giyip içine sokmuşlar. zaten dansı yaparkende yere düştüler çok salakçaydı dansı yarıda bırakıp hepsi ağladılar. biz onlara gülerkende bize bağırıp çağırdılar . gelin lan dedim. kimse adımını atamadı . tabi korkuyolar okulda 8lerden bile bir kızı dövmüşlüğüm var benim.
faceden bakarsınız gamze akmeşe. yanıma zarzor yaklaşabiliyorlar benim :P
neyse sonra ben diğer gösterimin kıyafetlerini giydim. siyah tayt ama kesik kesik yani yırtık tayt siyah üzerine pembe düz t şhirt saçlarımıza aynı pembeden bandaj taktık. bence biraz saçma bir kıyafet ama izden hoca yaptı o kıyafetleri. izden hocaya saygım sonsuz...
bende ayakkabı olarak altına renkli toms aldım. fena görünmüyodum. 23 nisanda belkide 40 tane çıkma teklifi gelmiştir ama kabul etmedim çünkü bir sevgilim olmasını istemiyordum çünkü yumuşayabilirdim. ve bunu herkes anlayıp beni küçük düşürmeye kalkardı. ohooo başıma bir sürü iş. ama hepsini çok seviyorum arkadaş olarak tabi. kardeşim onlar benim.
biz gösterimizi yaptık. herkesten alkış aldık. 23 nisanın sonuna doğru anemler gitti. şimdi 8/c çıktı pomp it oynadılar süperdi. bence . ama içlerinden bir tane sevmediğim var oda funda kiren ırıspısı :D en yakın erkek arkadaşım barışa yalanıyo pislik. üstelik çocuğun sevgilisi var.
neyse böyle böyle bitti 23 nisan . olayların ucundan döndük. falan filan tam 57 tl harcadım zaaaa xd :P neyse öyle işte mutlu günler sizee :P :* <3 :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ SINIF
Randommerhaba ben sinem 6/D nin tek fame kızı. akçamescit ortaokulunda çok yaygın bir sınıf olan 6/D şubesindeyim . bu yazdıklarımın hepsi gerçek ama biraz bölümler geç yazılıyo çunku sınavlarım falan oluyo o arada wattpada giremiyorum. neyse sizi kitabım...