ÇARŞAMBA

111 6 0
                                    

Bugün sabah zorlukla uyandım. Sonra klasik okul hazırlıklarını yapıp servise bindim. Arkadaşlarımla konuşurken okula varmistik bile.

Sınıfa gittim. Herkes herzamanki gibi kendi havasindaydi. Çok egleniyordular. Sınıfa girince herkes yanıma geldi konuştuk şakalaştik falan filan. Hoca geldi ilk ders ingilizce idi. Güzel geçti .

O gün herkese dönem sonu için mektup yazmıştım. Hocayada yazdım beni yanagimdan öptü. Bende onu öptüm.m İngilizce'den sonra ders fen ve teknoloji idi. Hocami çok seviyorum. Çok güzel ve iyi bir hoca. Onada mektup yazdım. Oda yanıma gelip mektupdakilerle ilgili bişiler söyledi .
Öğüt gibi bişiler...

Bende başımla hocayı onayladım. 5. derse kadar çok eğlendik örneğin
~oyunlar oynadık
~şakalaştik

Falan filan devam ettik. Son saat türkçe idi. Konumuz dramaydi tiyatro metinleri okuduk. Sonra hoca
~~isterseniz sizde bir tiyatro oyunu yapabilirsiniz dedi...

Biz bir kaç kişiyle birbirimize baktık. O zaman Kaan'ın yanına oturmustum.
+Kaan bizde yapalimmi ???
- Olur ama kadro oluşturmak gerek.
+Ben bulurum bir kaç kişi.
- Tamam gel hocaya söyleyelim.

Başımla Kaan'ı onayladım. Hocaya söylemeden önce kadroyu belirledik. Kadroda Kaan ben Yiğitcan Semih ve Gülseren vardı. Hocaya söyledik hoca bize neler yapacağımızı kısaca anlattı. Yani oyunu değil tiyatro oyununun basamaklarını falan...

Diğer ders Görsel Sanatlar idi. Benim resim dosyam evde kalmıştı. Hoca bana boş durma dedi. Benimde aklıma tiyatro oyunu geldi. Hemeb aklıma bir skec getirdim ve bir kağıt çıkarıp kağıda döktüm...

HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. KİTABIMI 4 GÜNDE 25 KİŞİ OKUMUŞ . BEN FAZLA KONUSMAYI SEVMEM. OKUMANIZI BOLMEYEYIM .BİR DAHAKI BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ.....

DELİ SINIFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin