HIRSLILIK

186 8 7
                                    

Diğer sınıfla konuştuk.  İlk olarak handbaal sonra ise futsal oynayacaktik. Sınıf arkadaşlarım Şenay ve Fulin arasında bir tatsizlik cikti. Olay nasıl mı oldu?  :

Karşı sınıf öğrencileri futsal oynamak istemiyorlardi. Arkadaşım Şenay onları ikna etmek için yanlarına gitti. O sınıf kızları arasında da tatsizlik cikti.  Onlardan bizeneeee!!!

Fulin ise Şenay'in yanına gidip oynamak istemiyorlarsa zorlamayalim dedi... Bu nedenle Şenay'in sinirli olduğuna denk geldiği için. Şenay kızdı ve arada tatsizlik ciki.
Aralar düzeldi....
Benim sayemde:)))

Maç zamanı geldi. İlk olarak handbaal oynadik herzamanki gibi yendik. Ama bu kez açık bir arayla yendik. Hemde 12-1 nasıl ama???...

Futsalı dediğim gibi ilk defa oynuyorduk. Ama bu seferde başarılı olduk.
Bence 6/c sınıfı çok güçsüz...
Bu daha fazla net ve açık anlatilamazz...
Maçlar sırasında ne mi oldu ?anlatiyim...

Ben bir kere foal yedim. Oda en sinir olduğum bir kızın eli geldi yanağıma. Bu sınıftan açıkçası igreniyorum.

Çok hirslanmistik... Onlarda bu hirslanmayi göremiyorum. Her zaman bizim sınıftaki kızlar ve onların sınıfındaki kizlar ,bizim sınıftaki erkekler ve onların sınıfındaki erkekler mac yapıyordu bizim erkeklerde o sınıfa göre daha çoook başarılı . Bu arada benim o sınıfta kuzenim var o bu yazıya alınmasın... Bu özelliklerin hiçbiri onda yooookkk !!!!! Seni seviyorum kuzen (BIRKAN)...

Vee sonunda o zorlu beden eğitimi dersi bitti... Okula geri döndük. Herzamanki gibi çok eğlendik.
Yhaaa bizim sınıf çook tatlı...

Dersleri kaynat,tenefuslerde oyna, arkadaşlarla şakalaş derken gün sona erdi.

Eve gittim çok yorgundum uyuya kaldım. Uyanınca aklıma waatpad uygulaması geldi oradan YENİ KIZ adlı kitabı okudum. Gerçekten çok güzel bir kitap... Tavsiye ederim arkadaşlar.


Hepinize saygılar . Kitabımı suana kadar sadece 7 kişi okumuş ama olsun kitabima daha dün başladım . Okuyanlara ve okuyacaklara cok teşekkür ederim.  Bir dahaki bölümde görüşmek üzere. Şimdilik hoşçakalın...

DELİ SINIFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin