Bugün 1 Nisan . Çok eğlenceli bir gün olacağına baştan emidim zaten. Direk okula gittim. Ben hep geç geldiğimden arkadaşlarım bana bir şaka düzenlemiş bilin bakalım bu şaka ne idi?
Tabikşde meşhur su tabancası. Bugün hava çok güzel bende hep terlerim. Ama sabah sabah bu olmadı. Sınıfa girer girmez 5-6 tane su tabancası üstüme boşaldı. Sınıfın geri kalanına baktığımda onlar da öyle idi...
Ama bu benim çok hoşuma gitti. Daha sonra arkadaşlarımdan öc almak için bbir plan hazırladım . Kızları da aldım hartık hazırım. Ammaaaaaaaaaaaaaa ... daha plan sırası değilll....
Hepsine bir eşşek şakası yapacağım. Evet eşşek şakası... biliyor musunuz biz bu aralar sınıfta yine bir yarışa girdik. Ayın 20sine kadar en çok zikir çekene 1 kitap vardı. Şuan öndeyim 20.165 zikirle ama onlarda 10.000 lerde falan herhalde bana su tabancası boşaltanlar yani.. Planımı öğle arası sergileyeceğim.
İŞTE ÖĞLE ARASI OLDUUUUU....
-Kızlar haydi gelin o erkekler günlerini görecekler... kıskıskıskısssss bu bizim şaçma gülüşümüz... Öğle arası tüm erkekler at gibi koşuşturduğu için sınıfta kimse kalmıyor. Ee bizede bu fırsattan yararlanmak düşer...
Herkes erkeklerin zikirmatiğini bulup sıfırladı. Ama o kadar da kötü kalpli değiliz en son nerede kaldıklarını not ettik , yoksa bu yaptığımız şaka değil kaka olurdu.
sınıf erkeklerle dolduğunda yine ter kokusu üfff iğrenç... Herkes zikirmatiğini ellerine aldı ve sıfırlandığını görünce bağırmaya başladılar...
-sıfırlanmış len buu..
-hayır canım biz sıfırladık nisan 1 ! ee ne düşünüyosunuz
barış: lan knk ne sıfırlıyon yeaaaağğ ne güzel 12.000 lere geldiydim şimdi nerden hatırlıycam ben ?
sinem (yani ben asdgsjsjs) : ya olom manyak mıyım ben öc almak istedim ve oldu şaka öyle değil öyle olur not etmiştik zaten şeyleri tekrar yapasınız da biz şimdi eşit olduk ve sıra geldi hocalara bunun için de planım var anlatayımmı
erkekler hep bir ağızdan : anlat lan anlat
ben: off ne salaksınız ya biraz kibar olun kibar ''lan '' ne lan
enes: sen de lan dedin ahahahha manyak
fulin: üff neyse ya sus anlat sinem neymiş planın?
ben: toplanın dedim ve bir daire oluşturdum herkes birbirinin omzuna elini atıp aşağıya eğildi bende anlatmaya başladım...
ben: bakın şimdi sonraki ders kiminle?
serpil:kadriiye hocayla
ben: off tamam o zaman tam olur.
kaan:hadi anlat kızım yeaaağğ
ben : dur be anlatıyorum işte bak şimdi ; ben yiğitcanın alnınaa bir yara yapacağım. Daha sonra yerlere de guaj boya ile kan yapacağız ve yiğitcanı yere yatıracağız . Yiğitcan da ağlama numarası yapıp ''anneee anneee'' dicek anladınız mı?
yiğitcan : of ya neden ben
sıla: en kuduruk sensin de ondan.
ben: tamam kesin ve dinleyin, sonra erkekler siz cırlayacaksınız yani yiğitcaan yiğitcaan diye yakınacaksınız. sonra hoca gelincede ben ''hocam yiğitcanlar sınıfta top oynarken yiğitcan ile mert çarpıştı ve düştü'2dicem . sonra da eğer hastaneye götürürlerse yiğitcanı biz ağlayıp bizi de alın dicez sonra alırlarsa hastanede yara değil boyanmış peçete olduğunu anlarlarsa hep beraber 1 Nisannn dicez ve 2 saatimiz boşa geçecek nihahahah!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ SINIF
Randommerhaba ben sinem 6/D nin tek fame kızı. akçamescit ortaokulunda çok yaygın bir sınıf olan 6/D şubesindeyim . bu yazdıklarımın hepsi gerçek ama biraz bölümler geç yazılıyo çunku sınavlarım falan oluyo o arada wattpada giremiyorum. neyse sizi kitabım...