Merhaba yine ben iyi okumalar...
Bugün çok heyecanlıyım. Çünkü karne alacaktık.
Haa bide tiyatro oyunumuz ilk dersti. Serbest giyindim okul servisine bindim. Serviste bazı arkadaşlarımla konuşa konuşa okula vardık.
İlk ders tiyatro yapacağımız için sınıfa girer girmez Gülseren'i kolundan tutup tualete gittik. Üstünü değiştirdi sınıfa geldiğimizde sınıfta hoca vardı. Hemen oyuna başladık.
Oyunu yazıyorum... Ama şimdi fazla ezberimde değil :D.
Kaan (Abbas): Selin kızım gel bakayım yanıma. (İşten gelir kızını çağırır. )
Yiğitcan(Selin): Hosgeldin baba bugün iş nasıldı?.
Kaan(Abbas): Iidi kızım nasıl olsun? Ablan abin nerede?
Yiğitcan(Selin): Ablam içeride Keremle konuşuyor abimde kas çalışması yapıyor.
Gülseren(Hanım):Hoşgeldin Abbas.
Kaan(Abbas): Hosbulduk hanım karnım aç yemek koyarmisin?
Gülseren(hanım):Daha pişmedi ananın karnında 9ay nasıl kaldın?
Sinem (yani ben ): Oo peder sen mi geldin.
Kaan(Abbas):O nasıl laf öyle napiyodun içerde?
Sinem(ben):Arkadaşlarımdan ödev alıyordum. (Dolayısıyla yalan söyler :D)
Kaan (Abbas) ii o zama git annene yardım et!
Sinem: Uffff ya tamam.
Semih (yine Semih :D) Hey dostum sen mi geldin corc? :D
Abbaa:(şüphelenir hanımı çağırır) Hanım bi gelirmisn? Selin hadi sen git canım.EVİN TÜM ÇOCUKLARI MUTFAGA GİDER VE KONUŞMAYA BASLARLAR.
Semih: Noluyo içerde.
Sinem:(telefonu çalar kerem arar :D)Uff ne biliyim telefonum çalıyor susun :)
Selin: Abi saçımı bağlar mısın?TOKAT YARIŞI YAPARLAR :D
Abbas: noluyo hanım selin hariç kimse halimi hatrimi sormuyor.
Hanım: Anlatayım bey bugün sabah sinem okula giderken elbisesi yırtıldi bide çocukların okul malzemeleri azalmıştı o yüzden cebinden yüklü miktarda para aldık.
Abbas: Ne!o benim kefen paramdi.
Hanım: off nolcak ölmedin yaa.
Abbas: Olsun belki şimdi ölcez.
Hanım: Ne senmi ölcen? Abbas Abbas sen daha bizi gömersin. Çocuklar hadi gelin yemek yiycez.
Selin: Babbaaaa ne yemek var anne?
(Babasının kucağına atlar)
Hanım: babana zıkkım sote size karniyarik. Afiyet olsun çocuklar.SKEC BITER...
Skecimiz çok beğenildi alkışlandık. Türkçe dersinde sınıfca deli gibi fotolar çektik. Çok guzeldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ SINIF
Randommerhaba ben sinem 6/D nin tek fame kızı. akçamescit ortaokulunda çok yaygın bir sınıf olan 6/D şubesindeyim . bu yazdıklarımın hepsi gerçek ama biraz bölümler geç yazılıyo çunku sınavlarım falan oluyo o arada wattpada giremiyorum. neyse sizi kitabım...