「 POV. Emily 」
Obudził mnie budzik, wstałam i spojrzałam na wyświetlacz telefonu, który leżał obok łóżka na szafce.
- 12:34?! - krzyknęłam zszokowana - Ja na 13:30 mam prowadzić dodatkowe lekcje matematyki! - mówiąc to, szybko wstałam z łóżka, a później poszłam do łazienki się ubrać.
Wsiadałam pośpiesznie do taxi, po którą wcześniej zadzwoniłam i wybrałam numer do opiekuna dziewczynki, którą będę dzisiaj uczyć.
- Dzień dobry - powiedziałam trochę... Zbyt poważnie - czy rozmawiam z Panem Stanisławem Świ-
- Tak, tak to ja! - powiedział chłopak po drugiej stronie słuchawki, dziwne... Ten głos mi kogoś przypomina.
- Mogę się trochę spóźnić, nie będzie to Panu przeszkadzało? - powiedziałam lekko zestresowana.
To będzie nasze pierwsze spotkanie i już coś zwaliłam...
- Nie, nie. Nie ma problemu - odpowiedział miło.
「 POV. Thorek 」
Siedziałem właśnie przed komputerem, montując nowy odcinek, który mam zamiar dzisiaj wrzucić na kanał, gdy nagle przerwał mi to dzwoniący telefon. Myślałem, że dzwoni Ewron lub ktoś z ekipy więc wziąłem telefon bez patrzenia na wyświetlacz, już chciałem mówić, że po co dzwoni, jak montuje odcinek, gdy nagle w słuchawce odezwała się dziewczyna.
Całkowicie zapomniałem, że opiekuje się swoją młodszą siostrą i załatwiłem jej korepetycje z matematyki, bo sobie słabo radzi.
- Dzień dobry - powiedziała poważnie, o boże błagam, żeby to nie była żadna stara baba - czy rozmawiam z Panem Stanisławem Świ-
- Tak, tak to ja! - powiedziałem od razu, po chwili jednak zdałem sobie sprawę, że jej przerwałem.
- Mogę się trochę spóźnić, to nie będzie Panu przeszkadzało? - wyczuwałem, że jest lekko zestresowana.
Może to nie będzie stara baba?
- Nie, nie. Nie będzie problemu - powiedziałem miłym głosem, żeby jej nie stresować.
Po jakiejś godzinie, w końcu usłyszałem dzwonek do drzwi.
- Róża! (Powiedzmy, że tak będzie miała na imie jego sister) - przyszła Pani od matematyki!
- Już idę! - odpowiedziała dziewczynka.
「 POV. Emily 」
Zadzwoniłam do drzwi i po 2 minutach otworzył mi średniego wzrostu chłopak z ładnymi niebieskimi oczami. Zaraz, ładnymi?! Emily, co Ty wygadujesz...
- Dzień dobry - powiedziałam lekko zestresowana.
- Dzień dobry - odpowiedział mi chłopak, uśmiechając się do mnie - zapraszam - powiedział, wpuszczając mnie do środka.
Weszłam do mieszkania i zdjęłam buty, wtedy podeszła do mnie jakaś mała, słodka dziewczynka.
- Dzień dobry Pani - powiedziała słodko, uśmiechając się.
- Dzień dobry - lekko się uśmiechnęłam.
Mała złapała mnie za rękę i pociągnęła do pokoju, gdzie były już przygotowane wszystkie rzeczy na naszą lekcje.
『 TIME SKIP 』
Zostało nam jakieś 10 minut lekcji i dziewczynka zaczęła opowiadać mi, że kiedyś chciałaby zostać streamerką tak jak jej starszy brat.
- Twój brat jest streamerem? - spytałam
- Tak! I ma 216,2 tysiące obserwujących! Na... Um.. T.. Twitch'u?
- Oo.. I chcesz być jak on? - spytałam zestresowana, wiedziałam że ten głos mi kogoś przypominał i teraz chyba nawet wiem kogo... - A pokażesz mi jego kanał? - zapytałam niepewnie
- Jasne! - opowiedziała ucieszona dziewczynka, pokazując mi na telefonie kanał... Thorka.
—————
Cześć. Wiem, że książka w późniejszych rozdziałach jest okropna. Rozdziały są krótkie, fabuła szybko się rozwija, jednak nie mam zamiaru tej książki usuwać, ponieważ jestem z nią związana. Zostawię ją po prostu na profilu.
CZYTASZ
𝐍𝐀𝐔𝐂𝐙𝐘𝐂𝐈𝐄𝐋𝐊𝐀 ;; 𝘁𝗵𝗼𝗿𝗲𝗸
Fanfiction❝ - 𝗖𝘇𝗮𝘁, 𝗰𝘇𝗮𝘁 - 𝗼𝗱𝗲𝘇𝘄𝗮ł 𝘀𝗶𝗲̨ 𝘄 𝗸𝗼𝗻́𝗰𝘂 - 𝗦𝘁𝗮𝘀𝗶𝘂 𝗽𝗼𝘇𝗻𝗮ł 𝘀𝗮𝗺𝗶𝗰𝗲! ❞ _________ ׂׂૢ་༘࿐ Młodsza siostra Thorka ma dodatkowe lekcje matematyki z ładną, młodą dziewczyną. Jak potoczy się relacja Stasia i nauczycielki...