zamknięcie na życie

27 4 0
                                    

24.11.21

,,stosowanie prezerwatyw to zamknięcie na życie"
,,celem małżeństwa jest posiadanie dzieci"
,,przyjemność podczas współżycia jest przy okazji"
,,stosując prezerwatywy ludzie osłabiają swój związek" - wszystkie te cytaty wypowiedział ksiądz na dzisiejszej lekcji religi. Gadał tak 20 minut. Oczywiście nie brakowało w naszej klasie sprzeciwu np. moja crushi powiedziała księdzu ,,ludzie stosują prezerwatywy by zapobiegać chorobom wenerycznym, i co wtedy?" ksiądz nie odpowiedział i kontynuował swoje gadanie i ja tylko myślałam, kiedy on skończy o tym gadać. Skończył równo z dzwonkiem na przerwę. I tak skończyłam zajęcia w szkole. Od razu zadzwoniłam do taty czy mnie odbierze i chciałam mu wszystko opowiedzieć. Jak chciałam, tak zrobiłam. Poinformowałam go też, że od następnego roku (od 1. klasy liceum, teraz jestem w 8. klasie) chodzę na etykę, bo nie wytrzymam z księżmi.

Dzisiaj pani od polskiego oddała nam próbne i mam 84%, więc jestem bardzo zdziwiona, bo myślałm że poszło mi gorzej.
(z matmy mam 97%, a z angielskiego jutro się dowiem)

Dzisiaj na fizyce pani dzieliła nas na grupy ławkami i trafiłm że byłam w grupie z moją crushi. Więc bardzo fajnie.

○ nie chce mi się już pisać ,,moja crushi" (w tym rozdziale napisałm 2 razy) więc będę używała skrótu ,,P"

do jutra

Tytuł ukradli homofobyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz