25.11.21
Dzisiaj znowu miałam religię, i znowu ksiądz gadał o tym samym. Wczoraj zadawaliśmy mu pytania na kartkach, więc je zostawił i dzisiaj odpowiedział. No i klasycznie zaczynamy od tematu współżycia i małżeństwa. Kilka cytatów:
,,gdy kobieta i mężczyzna mieszkają razem przed ślubem, to mają grzech"
,,szanujcie kobietę i jej cykl (menstuacyjny)"
,,gdy kobieta ma dni płodne, to mężczyzna nie powinien z nią współżyć"
,,pożądanie to sposób patrzenia na kobietę"
,,współżyć można z miłości lub z potrzeby zaspokojenia"
,,pożądanie to brak czystości"
,,przez stosowanie prezerwatyw związek jest oziębły"
Później był temat o in-vitro:
,,zapłodnienie in-vitro to grzech"
,,poczęcie to połączenie plemników i takie takie .... wiecie o co chodzi"
,,nie chodzi o plemniki"
O aborcji:
,,nie byłem kobietą, nie byłem zgwałcony"
,,kobiety nie mają prawa zabijać nienarodzonych dzieci"
,,kobieta ma urodzić dziecko z gwałtu, a rodzina ma jej pomóc je wychowywać lub ona ma oddać je do adopcji"
,,dziecko w brzuchu matki to mały człowiek"
O samobójstwie i depresji:
,,samobójstwo to grzech"
,,samobójstwo yo bycie w dole, w depresji, niewidzenie światełka"
,,pan Bóg jest dla samobójców miłosierny"
,,depresja to straszne PIEROŃSTWO"
I takie bez tematu:
,,fajnie gdyby dało się umówić spotkanie z egzorcystą"
,,śmierć księdza to dla księdza awans"
,,nasza wiara jest najlepsza"
,,pokuta przy konfesjonale jest tylko symboliczna"
,,kurde"
,,pan Bóg dał władzę kościołowi"
,,tatuaże to niszczenie ciała"
,,jeżeli jesteś w małżeństwie i chcesz zostać księdzem, bo uwierzyłeś że to twoja droga, to nie możesz się rozwieść i być kapłanem"
- to wszystko powiedział ksiądzTak, nudziło mi się, więc wszystko zapisałam na kartce
A poza religią, to na godzinie wychowawczej graliśmy w mafię, i siadłam obok P. i chciałam jej dać ciastko ale nie chciała (smutne). Więc tylko siedziałam obok niej.
Na angielskim pani oddawała próbne i mam 92%.
------------------------------------------------------------------
Dziękuję wam bardzo za czytanie tej ,,książki". Wznowiłam jej pisanie 3 dni temu, a już mam +30 odczytów. Jeszcze raz wam dziękuję i do jutra.
CZYTASZ
Tytuł ukradli homofoby
De Todonie wiem co to jest, więc lepiej tego nie czytać :) najlepszy ranking 🏅 # 8 - przemyślenia (czerwiec/21) # 4 - dziennik (02/12/21) # 7 - przemyślenia (21/12/21) podzieliłxm tą książkę na 2 części: 1. - od rozdziału ,,wstęp" do ,,coming out" pisałxm...