tańce i ...

21 4 0
                                    

30.11.21

nawet juz nie wiem który dzień z rzędu piszę, ale odkad wróciłxm to moje życie stało się weselsze

nie zamykam się w sobie jak wcześniej, tylko otwieram się i pisze o swoich problemach, itp.

także dziękuję wszystkim którzy czytają tę książkę, a szczególnie osobie z nickiem na literę S, ponieważ jest ona ze mną od początku

nie przedłużając, opowiem wam o moim dzisiejszym dniu

na pierwszej lekcji napisałxm sprawdzian z biologii o genetyce, i cos tam napisałxm, nie za dużo, nie za mało, więc 4 mam nadzieję że będzie

później konkurs kuratoryjny z matematyki (etap rejonowy, małopolska) i też coś napisałxm, chociaż w jednym zadaniu wyszedł mi wiek na minusie więc bardzo fajnie (ironia)

konkurs trwał 2 godziny wiec straciłxm 2 pełne lekcje i 30 minut trzeciej. Ta trzecia lekcja to była informatyka. Na te ostatnie 15 minut, wszedłxm jak bóg (a przynajmniej tak się czułxm). Pan nic nie powiedział, a moje koleżanki z klasy oglądały jakiś film o programowaniu. Na końcu lekcji miałxm się spytać pana czy może mi wysłać ten film (przyda mi się bo planuje pójść na mat-fiz-inf), a on mnie uprzedził i powiedział, że wyśle nam na librusie.

później wos i edb, lecz nic ciekawego nie było. No może tylko to że pani (ta sama uczy nas wosu i edb) miała koszulkę z tęczą.

później był wf i na 30 minutach tańczyliśmy belgijkę i poloneza, w sensie ja, moje koleżanki i 2 kolegów. Czyli dziewczyny musiały tańczyć z dziewczynami. Ja tak się ustawiłxm by tańczyć z P belgijkę i się udało. A przed wf-em pożyczyłxm jej gumkę do włosów. Wracając, gdy tańczyliśmy belgijkę i nadeszła kolej na to bym z nią tańczyła, to ona podeszła, położyła dłoń na mojej i powiedziała do mnie ,,hej kamieniaro". Później gdy tanczyliśmy poloneza to gdy ja tańczyłxm z W, a P ze swoją partnerką, to jej partnerka powiedziała do niej ,,widzisz jakim [moje imię] jest dżentelmenem". Gdy skończyliśmy tańczyć, to graliśmy w piłkę nożną, bo czemu nie. Trafiłxm 3 bramki.

Wróciłxm do domu i mama powiedziała, bym posprzątałx w pokoju. Więc co ja zrobiłxm
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Posortowałxm ubrania według kategorii:
       -    kobiece         
       -    uni-sex

a teraz będę się uczyć

do jutra :) 

Tytuł ukradli homofobyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz