【21】

234 33 8
                                    

Джони изпи поредната си чаша с уиски, след което я запрати към една от стените, разбивайки я на парченца. Парченцата стъкло се разпръснаха по пода, правейки достъпа до зоната около въпросната стена недостъпен. Кореецът погледан за момент към безпорядъка, който бе сътворил, но бързо отмести погледа си от там. Не го интересуваше много-много какво бе направил. 

Сега единственото му желание бе да задоволи нуждата си от свестен секс. Но това го ядосваше толкова много. Вбесяваше се на това, че не може да се възбуди, на това, че онова сладко момче не бе успяло да го задоволи. Имаше чувството, че ще разруши цялата стая от гняв.

Чу почукване на вратата, при което се обърна към нея. С бърза крачка се доближи до нея, за да отвори. Все още бе намръщен и сигурно щеше да уплаши новото момче, което Теил му бе пратил, но му беше все тая.

Отвори вратата и щом видя момчето, което преди няколко дни го сваля, ще намръщи. Теил не можеше ли да му намери някое момче с по-малко самочувствие от този тук?

-Върви си и кажи на Теил да ми прати някой друг. Не ми се занимава с отворковци като теб.-той тъкмо щеше да затвори, когато по-ниския го бутна, успявайки да се промуши вътре. Обърна се към него и го изгледа намръщено.-Казах ти да се разкараш.

-Не съм започнал още, а ти вече искаш да ме гониш. Поне ми дай шанс да ти покажа на какво съм способен.-Тен се подсмихна надменно, гледайки го предизвикателно.-Повярвай ми, много добър съм в работата си.

-Разкарай се, дребен.-повтори Йонгхо, игнорирайки напълно това, което му бе казал другия.

-Останалите бяха прави, наистина си с труден характер. 

-Останалите? За кои говориш?

Джони затвори с трясък вратата, след което се облегна на нея, скръствайки ръцете си. Погледът му сякаш бе станал още по-намръщен, докато наблюдаваше самодоволното момче пред него. От думите му на другия, той се бе ядосал още повече. Нима някой от служителите тук си позволяваше да говори нещо за него? 

-И да ти кажа кои, ти няма как да им направиш нищо.-Тен се усмихна широко, след което приближи до него.-Е, ще започваме ли, красавецо? Чух, че спешно се нуждаеш от секс, така че възнамерявам да ти го дам.-застана пред него, гледайки го с радост в очите, което за Джони се стори сякаш му се подиграва.

【Just Sex】『Correct my life』Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ