【1】

538 52 49
                                    

Джони седна на бара в публичният дом и вдигна погледа си нагоре към брат си, който бършеше чаша със столче. Веднага се намръщи и скръсти сърдито ръце. По-малкият забеляза гневната му поза и извъртя с досада очи.

-Кажи, хьонг. Какво толкова те тревожи или по-скоро ядосва?-Дойонг скръсти ръцете си и загледа по-големият си брат в очакване. Беше се намръщил предварително, защото предчувстваше за какво щеше да се оплаква другия.

-Много добре знаеш защо съм ядосан.-отвърна троснато Йонгхо, след което извърна поглед настрани, виждайки приближаващите Тейонг и Юта.

-Ох, отново ли искаш да се караме?!

Юта и Тейонг се настаниха на двете свободни места до по-високият кореец. Те дочуха част от разговора на двамата братя или по-скоро дочуха последните думи на Дойонг. Въздъхнаха заедно от това, вече и на тях им беше писнало да слушат този им спор. Решиха да не им се месят, като Накамото предпочете да разглежда някакви документи свързани с приходите на клубовете и дома, но Тейонг от своя страна се бе заслушал в разговора им.

-Кажи ми как по-точно да спра да коментирам това?-Джони се обърна към брат си, гледайки го ядосано.-Брат ми е част от проститутките в клуба! Как да се радвам от това?!

Донс извъртя очи, което само ядоса повече брат му.

-Да се хваля ли насам и натам, че брат ми би могъл да ги оправи, ако му дадат тлъста пачка!?-добави Йонгхо.-Сигурно много хора биха ми завидели с такъв брат!

-Но Дойонг прави по-различни неща от тези, които ти смяташ.-включи се в разговора Тейонг, опитвайки се да защити най-добрият си приятел.

Щом чу гаджето му се включва в разговора, Юта надигна погледа си към тях. Видя как розовокосият гледаше самоуверено към дясната му ръка и въздъхна изморено. Вече му се налагаше да се намеси по някое време в този спор.

-Тейонг, ще те помоля да не се намесваш в разговора ни с брат ми. Това между мен и него.-опита се да запаси самообладание Йонгхо. Не му се искаше да се зъби на Тейонг, но ако другия продължаваше да заема страната на брат му, щеше да го направи.

-За какво говориш?!-Донс се обади, смеейки се сухо.-Как ще е между мен и теб само?! Ти включваш постоянно и тях спора ни! Нито веднъж не си ме помолил да отидем някъде насаме и да говорим! Не, ти предпочиташ да сме на оживено място, за да можеш хубаво да ме унижиш, нали?! Това ти е приятно, нали?!-той остави кърпата, с която подсушаваше чашите, мятайки я на плота.-Знаеш ли какво? Писна ми. Не ми пука, че не ти харесва да съм част от публичният дом, на мен си ми харесва.

【Just Sex】『Correct my life』Où les histoires vivent. Découvrez maintenant