Джони смени ризата, с която бе облечен и захвърли старата върху бюрото си. Чувстваше се превъзбуден. Сякаш това да бъде верен на Ерика бе равно на това да бъде окован без право да прави каквото си поиска. Наистина обичаше Ерика, но не възнамеряваше да се ограничава толкова много. А и в момента желаеше да преспи с някого, само защото не бива да го прави. Така че след като преспи с проститутката, всичко щеше да бъде наред с него и повече нямаше да повтори. Само един път му трябваше и всичко щеше да е готово.
Започна да закопчава ризата си, докато обмисляше дали да слага вратовръзка или не. В същото време се чудеше какво ли момиче или момче му бе избрал Теил. По-големият по принцип го познаваше добре и знаеше какъв е неговия тип, така че вярваше че каквото и да бе избрал другия със сигурност щеше да си го бива.
Подсмихна се и закопча последното си копче. Мина с ръка през косата си, след което тръгна към бюрото си. Застана до него, отваряйки едно от чекмеджетата, където имаше няколко добре подредени вратовръзки. Взе една от там и я преметна върху врата си, започвайки да я връзва.
Щом я завърза, си взе всичко нужно и излезе от кабинета, насочвайки се към стаята, която бе резервирана за него. Теил му бе казал, че лично ще отиде да извика въпросната проститутка, защото били приятели с нея. За Йонгхо това бе от без значение. Стигаше му само човека да е много секси и да успее да го задоволи. Повече информация на него не му трябваше.
Стигна до въпросната ВИП стая, при което без да чука си влезе вътре. Видя поръчаното си момче да лежи на леглото с маска на лицето, което го накара да се подсмихне. Гледката не беше зле според него.
-Бива си те, момченце.-коментира, докато затваряше вратата зад себе си.
-Благодаря ви, господарю.-отговори му със сладък тон момчето и се изправи, така че да седне. Позата му бе очарователна, което се стори твърде сладко за Йонгхо, но реши просто да игнорира това.
Приближи се до леглото, заставайки в единия му край.
-Ела към мен.-заповяда му, при което момчето кимна и се подчини.-Послушно момченце си.
По-ниският кимна и го погледна невинно. Джони изцъка с език, след което сграбчи челюстта му и го дръпна към себе си, целувайки го. Целувката бе груба и забързана. В нея не присъстваше нито чувства, нито страст. И именно липсата на страст не се хареса на корееца.
ESTÁS LEYENDO
【Just Sex】『Correct my life』
FanficТри различни истории свързани помежду си благодарение на едно единствено място, а именно публичния дом "Just Sex". 【Втора история】 Тен е един от новите придобивки на публичния дом. Той бива игнориран от всички останали служители на дома освен Тейонг...