【11】

202 27 44
                                    

Юта се спря на място и го изгледа доста учудено. Добре знаеше, че приятелят му имаше интерес и към двата пола, ама винаги е смятал, че е бил по-привлечен към момчетата, от колкото към момичетата. А и това, че момичето е било специално, го изненада още повече. Какво ли бе това момиче, че да успее толкова лесно да замае главата на другия?

-Момиче?-попита той, получавайки кимване.-Какво е това момиче? С какво е толкова специална?

-Само да отидем в офисът ти и ще ти кажа.-отвърна му самодоволно Йонгхо, след което го заобиколи и подмина.

Накамото го изгледа с присвити очи, учудвайки се на държанието на другото момче. Реши да не обръща толкова много внимание и тръгна към кабинета си. От по-високия нямаше и следа, защото предположи, че вече бе стигнал вътре.

Докато вървеше, видя Тейонг, Дойонг и Тен да ходят срещу него. Усмихна се леко, когато забеляза как розовокоското се затича към него и разтвори ръце, за да го прегърне. 

-Юта!-извика радостно кореецът, прегръщайки го силно.

Японецът обгърна тялото на другия с ръце и го притисна към себе си.

-Здравей и на теб, скъпи.-отговори му, след което леко се наведе, поставяйки целувка на врата му.-На къде сте се запъти ли вие тримата?-попита ги, поглеждайки и към останалите две момчета, които току-що бяха застанали до тях.

-Ще отидем в един от клубовете.-обади се Дойонг, а отговорът му накара Накамото да изгледа неодобрително гаджето си.

-Спокойно, казах на Лукас и Хендери да дойдат с нас.-успокои го Тейонг, след което го целуна по бузата.-А и това е твоят клуб. Ако някой посмее да ни направи нещо, ще бъде пребит от всеки твои служител.

-Така е.-съгласи се японецът, след което погледна към тайландеца.-Здравей, Тен. Как върви работата ти? 

-Добре е, само дето много поръчки има за мен. Чак ми се приисква да отказвам.-засмя се по-ниският.

-Ако продължават така нещата, може и да ти позволим сам да си избираш кои клиенти да приемаш и кои не.

-Наистина ли?-възкликна радостно Тен.-Това ще е супер! Има някои доста неприятни, които единствено ме дразнят.

-И такива има за жалост.-отвърна русокосият японец.-Е, аз ще трябва да отивам в кабинета си. Джони ме чака, за да ми даде отчет относно командировката си.

【Just Sex】『Correct my life』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin