【14】

148 23 26
                                    

Тен се втурна след Йонгхо, който видимо изглеждаше замислен. Щом го настигна, тайландецът застана от лявата му страна и му се усмихна флиртуващо. Със сигурност искаше да пробва това момче.

-Здравей.-поздрави той, но не получи отговор. Това не му сломи настроението, но леко го издразни.-Хей, не знам като какъв го играеш тук, но със сигурност би желал да по-разпуснеш малко с някой, нали така?

Отново мълчание.

-Е, аз с удоволствие бих се радвал да ти помогна да се отпуснеш и...

Щом другия зави в коридора от дясно без дори да го погледне, Тен вече се ядоса. Забърза крачката си и го настигна, че чак дори го надмина. Застана пред него, разтваряйки ръце, и се спря.

Джони, който бе още замислен над думите на най-добрия си приятел от разговора им по-рано, забеляза как някой му се изпречи на пътя, при което се спря. Погледна надолу към въпросното момче, изненадвайки се да види онова момче от преди малко.

-Ти?-той се намръщи и повдигна едната си вежда.-Какво искаш? 

-Първо внимание.-измрънка недоволно Тен, скръствайки ръце.-Знаеш ли, че е неучтиво да пренебрегваш хората и то особено, когато ти говорят нещо?!-повиши му леко тон в пристъп на гняв, което учуди другия.

Джони също скръсти ръце и го изгледа с твърд и студен поглед. Този за кой се смяташе, че да му повишава тон?

-За кой се мислиш, че да ми говориш така?-каза му, а другия възвърна флиртуващата си усмивка.

-За някой, който може да ти достави такова удоволствие, че никога да не ме забравиш.-русокосият мина с език по долната си устна, знаейки че така изглеждаше страшно секси и още по-провокативно. 

Йонгхо се подсмихна след като чу думите му. Това хлапе със сигурност го сваляше и то по един от най-абсурдните начини. Ако си мислеше, че може така лесно да го накара да му пусне, то жестоко се лъжеше.

-Нямам време за глупавите ти свалки, дребен.-отвърна му той и нарочно го бутна, карайки го да се отдръпне.-Ако искаш да си играеш, отивай да го правиш със своето приятелче. Този път ще си затворя очите, но по-добре избягвайте да се сваляте на публични места или поне по коридорите.

Тръгна напред, оставяйки напълно ядосания вече Тен да се взира в него с кръвнишки поглед. По-ниското момче веднага го настигна и отново му запречи пътя, карайки го да спре. 

【Just Sex】『Correct my life』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora