-Свършихме!-възкликна радостно Джони, докато японеца преместваше последните документи.-Мразя счетоводството!
-По-скоро мразиш да работиш.-коментира Юта и се изправи, след което заобиколи бюрото си, насочвайки се към един от шкафовете.
Отвори шкафа и прибра вътре документацията от счетоводството, след което го затвори. Обърна се към приятеля си и се облегна назад на шкафа.
-Е, излиза ли ти се?-предложи му той, усмихвайки му се.-Те и Дойонг излизаха вчера, така че мисля, че е наш ред да излезем.
-На среща ли ме каниш?-Йонгхо постави ръка на гърдите си и го изгледа с престорен шок.-Това не е ли твърде при...
-Ако продължиш да дрънкаш, ще ти пръсна мозъка.-Накамото се усмихна широко и извади пистолета си.-Искаш ли?
-Защо веднага пристъпваш към насилие? Човек да не се пошегува с теб.-измрънка другият, облягайки се назад.-Но да, приемам. Не е лоша идея да излезем и ние. Ще е хубаво да разпуснем само двамата.
-Ако искаш, можем да извикаме Кун също с нас. Той също има нужда от почивка напоследък.
-Както кажеш.-отговори му Джони и се изправи.-Може дори аз да отида да го извикам. И без това ми се налага да мина през него, за да поговорим относно китайската прислуга, която той иска да наемем за имението.
-Добре, аз ще уведомя Те и Дойонг да не ни чакат за вечеря днес.
-Разбрахме се значи. До после-отвърна му по-високия, след което тръгна към изхода на стаята.
-До после.
°•°•°•°•°•°•°•°
-Няма как да е същият!-заяви категорично Донс, гледайки ядосано към тайландеца.
-Ами, ако се окаже истина!? Какво толкова, ако станем роднини?!
-Не те искам около брат ми!
-Защо!? Аз съм страхотен!
Тейонг, на който вече му беше писнало да се смее и дори вече му ставаше досадно да ги слуша как спорят за това, вече допиваше третия си шоколадов шейк.
-Няма ли да се спрете вече? Не е кой знае какво?-обади се той, а другите двама го погледнаха.
-Нали, Те!-подкрепи го Тен.
-Не те искам за зет! Искам нещо по-добро за батко ми!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
【Just Sex】『Correct my life』
Hayran KurguТри различни истории свързани помежду си благодарение на едно единствено място, а именно публичния дом "Just Sex". 【Втора история】 Тен е един от новите придобивки на публичния дом. Той бива игнориран от всички останали служители на дома освен Тейонг...