【8】

224 34 18
                                    

Тен обви завивката около тялото си и се изправи в седнало положение, облягайки се на рамката на леглото. Бе прекарал нощта в стаята на Сейта, чукайки се с него до зори, докато накрая и двамата не капнаха от умора и заспаха. Това до някаква степен го изненада. Не мислеше, че може да прекара толкова много време с един мъж. Ако беше някой друг, досега да си беше тръгнал. Но като по чудо бе прекарал нощта тук.

Той разтърка все още сънените си очи, след което погледна към лежащото тяло до себе си. Другият спеше спокойно, покрил лицето си с едната си ръка, така че единствено се виждаше малка част от устните му и лявото му око.

-Да те събуждам ли или да си тръгна без да ти казвам нищо?-попита Тен, като въпроса му бе отправен към самият него, а не към спящото момче.-Хмм, защо се чудя толкова много?

-Може би си се влюбил в мен.-заговори с дрезгав глас лилавокосият, подсмихвайки се.

-О, значи се събуди.-отбеляза Читафон, като в гласа му се усещаше, че не е много впечатлен от това.-Е, аз ще тръгвам.

Тен издърпа завивката повече към себе си, при което отви по-високото момче. Стана от леглото и се насочи към боксерките си, които седяха захвърлени на един стол. Взе си ги, след което бързо ги нахлузи върху себе си. Започна да се оглежда из стаята, търсейки останалата част от облеклото си, но дрезгавият глас на другото момче го спря на място.

-Защо не останеш още малко? Може да повторим вчерашната нощ.-Сейта се надигна леко, подпирайки се на единия си лакът и се вгледа в него.-Няма за къде да бързаш толкова.

-Не ми се седи на едно и също място.-отвърна тайландецът и отново започна да се оглежда.

-Тогава нека отидем в твоята стая и там да го направим.

Чувайки това, Тен го погледна за момент с празен поглед без да реагира по никакъв начин. След няколко секунди обаче поклати отрицателно глава и отново се захвана с търсенето на дрехите си.

-Не искам. А и може би ще отида до бара, за да си поговоря малко с Тейонг и Дойонг.-каза той, след което грабна дънките си, които бяха скрити под ризата на другия. 

-Чакай малко, ти познаваш Тейонг и Дойонг?-попита учудено японецът.

Русокосият обу дънките си и го погледна отново, кимвайки му.

【Just Sex】『Correct my life』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora