~1~

44 4 0
                                    

Pov. Lily

Idę po siostrę do przedszkola. Dziś jest środa, więc kończę wcześniej. Dlatego wezme siostrę na obiad na miasto.
Doszłam do przedszkola i odebrałam Zosię.

-Jak było? - zapytałam siostrę
-Fajnie! Amelka dała mi to- powiedziała pokazując na wisiorek bff. Amelka to jej najlepsza przyjaciółka.
-To super
-A mogłabym przyjść do Amelki w sobotę?-zapytała
-Będziesz mogła- potwierdziłam-chodź dzisiaj obiad zjemy na mieście
-Jej. A pójdziemy do tej restauracji na rynku- spytała
-Oczywiście

Złapałam Zosię za rączkę i poszłyśmy na rynek. Weszliśmy do restauracji, usiedliśmy przy stoliku i wcześniej informując siostrę poszłam złożyć zamuwienie. Podczas zakładania zamuwienie spojrzałam na dziewczynkę. Ale jej tam nie było. Przeprosiłam kelnerkę i szybko wybiegłam z restauracji. Rozejrzałam się ale nigdzie nie było mojej siostry. Zaczęłam panikować. Co jeśli ktoś ją porwał? Albo ktoś chce jej coś zrobić? Lily spokojnie. Twoja siostra jest mądra i inteligentna. Zna tagże mniej więcej angielski. Pamięta Twój numer telefonu na pamięć. Nic jej nie jest.
Postanowiłam jej poszukać.

Szukałam już 15 minut i dalej jej nie znalazłam. Strasznie się martwię. Ale najgorsze jest to że to moja wina. To przeze mnie moja siostra może być w niebezpieczeństwie. To wszystko moja wina. Mogłam na nią patrzeć. A te kilka miesięcy temu nie doszło by do wypadku. Mama by żyła. To wszystko moja wina. Po co wogule żyje. Teraz już nie mam powodu. Mogę się zabić. Mogę spełnić swoje marzenia bez wyrzutów sumienia. Zosi już i tak nie ma. Więc... Dalsze rozmyślanie przerwał mi dzwoniący telefon.

(teraz taka informacja. Jeśli tekst w dialogu jest pochylony oznacza że rozmawiają po angielsku.

-Dzień dobry-[po polsku]
-Dzień dobry-[po angielsku]

Mniej więcej tak.
Mam nadzieję że rozumiecie.)

Odebrałam.

-Dzień dobry. Mogę w czymś pomóc- spytałam się kulturalnie
-Dzień dobry- przez ten cały stres nawet nie zauważyłam że numer który do mnie dzwoni nie jest polski.
-Dzień dobry. Mogę w czymś pomóc? - powtórzyłam tylko tym razem po angielsku.
-Mamy twoją siostre

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej

No to jest pierwszy rozdział

Miłego dnia/nocy

~Niewidzialna dziewczyna~Wilbur SootOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz