Bölüm 3 "Koku"

8.8K 591 116
                                    

Av. Kim Taehyung
Merhaba jungkook

Av. Jeon Jungkook
Adliyede görüştüğümüz yetmedi burdada mı mesaj atıyorsun bana ?

Av. Kim Taehyung
Sana meraklı değilim jungkook, sadece avukatlar odasında dosyan kalmış onu söylemek istedim, çünkü birazdan adliye kapanacakta.

Av. Jeon Jungkook
Ne bu iyilik perisi ayakları derdin ne senin taehyung?

Av. Kim Taehyung
Sana da iyilik yaranmıyor ne halin varsa gör.

Av. Jeon Jungkook
Hassiktir önemli dosyamı unutmuşum, şimdi çıksam bile yetişemem adliyeye |

Dur! Dur ! Taehyung

Av. Kim Taehyung
Pardon?

Av. Jeon Jungkook
Nefret ediyorum senden|

Size zahmet olmazsa onu bana getirebilir misiniz?

Av. Kim Taehyung
Neden bunu yapayım? Üstüne üstlük bana böyle kaba davranıyorken.

Av. Jeon Jungkook
Kusura bakma taehyung ben biraz agresif oluyorum da

Av. Kim Taehyung
Yani ?

Av. Jeon Jungkook
Lanet gelsin|
Özür dilerim kaba davrandığım için

Av. Kim Taehyung
Özrün kabul edildi konum gönder geliyorum

Av. Jeon Jungkook

*Konum*

****

"İyi akşamlar jungkook" Jungkook gördüğü bedenle içinden saydırmaya başlamıştı, bu avukattan hiç haz etmezdi. Çünkü biliyordu Taehyung'un da ondan hazmetmediğini.

"İyi akşamlar" jungkook kısa kestirip attığında, taehyung elindeki dosyayı uzatmıştı, jungkook hızlıca dosyayı alıp teşekkür ettikten sonra kapıyı kapatacakken, taehyung'un konuşması ile duraksamıştı.

"Bir çay içmeye davet etmeyecek misin uzun yoldan geldim o kadar" jungkook biraz düşündükten sonra konuşmuştu.

"Yok davet edeceğimi hiç sanmıyorum iyi akşamlar" jungkook tekrardan kapıyı kapatacakken yine duraksamıştı.

"Gerçekten de çok kabasın, buraya nefret ettiğiniz avukat olarak değil de size yardım eden bir insan olarak gelmiştim oysaki, ama karşılık olarak böyle bir muamele gördüm ya, artık bir şey demeyeceğim iyi akşamlar jungkook"

Jungkook kırdığı adamın gidişini izledikten sonra kendine büyük bir küfür salladı, o düşmanı olsaydı bile böyle bir muameleyi hak etmiyordu. Jungkook bu gece pek uyuyacağını sanmıyordu.

*****

JK
Ben çok iğrenç birisiyim

PJ
Hayır hayatım sen iğrenç değilsin

JH
Bir şey mi oldu jungkook

JK
Ben çok kötü bir şey yaptım

JH
Ne yapmış olabilirsin ki ?

PJ
Biraz korkmadım değil

JK
Dün taehyung yanıma geldi

Hate Love // VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin