Merhabalar 🌸🌸 yeni bölüm biraz geç gelmiş olabilir kusura bakmayın lütfen. Umarım bölümü beğenirsiniz..
Bu arada lütfen bölümlerin hızlı gelmesi için elinizden geldiğince yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız... Ayrıyetten yeni bölüm isteyenler zamanım olmadığı için ficlerde görmüyor olabilirim bu yüzden panoma bölüm istediğinizi yazarsanız sevinirim 🌸💜💜
~iyi okumalar~
****
Kapıyı hızla açtıktan sonra gördüğüm beden ile ufak bir şok geçirmiştim, umarım gördüğüm bir rüyadır ya da bir hayal, çünkü hiç görmek istemeyeceğim kişi şuan karşımda duruyordu, evet o kişi taehyung'un sevgilisi.
"Merhaba jungkook, senin rahatsız ettiğim için üzgünüm birazcık konuşabilir miyiz ?"
Duyduklarımdan sonra aniden midem bulanıp başım dönmeye başlamıştı, bu kız ya bilerek yapıyordu yada bildiğin düpe düz yüzsüzdü, yoksa ne diye utanmadan kapıma kadar gelirdi ki.
"Git burdan" onunla daha fazla muhatap olmamak için iki cümle konuşup, sinirle kapıyı yüzüne kapatacakken eliyle kapıyı durdurup tekrardan konuşmaya başlamıştı, bu kız cidden şaka gibiydi ya.
"Lütfen konuşalım jungkook, söz veriyorum kısa tutacağım" konuşmasında sonra sinirle dişlerimi sıkıp yüz ifademi daha sert bir şekilde tutup, gözlerini korkutmaya çalışmıştım ama pek oralı olmamıştı bile aptal.
"Jungkook kim geldi. " Tam ben karşımdaki kişiye cevap verecekken, arkamdan çıkan taehyung ile ufak bir şok geçirip bakışlarımı onunla birleştirip yüz ifademle kapıyı işaret etmiştim, o da gördüğü beden ile şok olmuştu.
"Sana buraya bir daha asla gelmemeni söylemiştim min seo" bu sefer tae sinirle karşısındaki sevgilisiyle tartışmaya girdiğinde, gözlerimi devirmekle yetinmiştim, al işte geldiği gibi huzurumuzu da bozmuştu.
"Bak biliyorum taehyung ama onunla konuşmak istiyorum, sonra gideceğim söz " min seo bir taehyung'a bir bana baktıktan sonra, gözleri dolup elimi sıkıca tutup lütfen demişti, ben ise aniden yaptığı hareketle afalayıp hızla elimi çekmiştim ondan, şuan haddinden fazla yanlış hareket yapıyordu ve canımı sıkmaya başlamıştı.
"Seninle konuşacak gibi bir hali mı var? min seo aklını mi yitirdin cidden." Min seo taehyung'un dediklerinden sonra ağlamaya başladığında, kaşlarımı çatıp sinirle ona bakmıştım, ne yani ciddi ciddi ağlıyor muydu? yoksa bu da bir numara mıydı.
"Boşu boşuna ağlıyorsun dön evine" dedikten sonra arkamı dönüp gidecekken, söylediği sözlerle olduğum yerde kalmıştım şuan kalbim söyledikleri yüzünden nedensizce atıyordu, onca söylediklerinden sonra gelipte bunu söylemesi gerçekten onu acınası yapıyordu.
"Lütfen jungkook bebeğinin hatırına "
Taehyung'un min seo'yu göndermeye çalışması benim olduğum yerde zangır zangır titremem dışında hiç bir şey yoktu, bu kadar iyi niyet göstermeyecektim kesinlike. Zaten ne geliyorsa başıma iyi niyetimden geliyordu, normalde bu kadar hassas bu kadar iyi niyetli değildim ama hamile olduktan sonra bütün duygularım bütün düşüncelerim bir anda değişmişti.
"Tamam taehyung bırak ne konuşmak istiyorsa konuşsun sonra da defolsun gitsin. "Arkamı dönüp konuşmamı yaptıktan sonra, ondan 1 metre uzakta kalıp yüzüne bakmayarak bir müddet konuşmasını bekledim.
"Taehyung yalnız konuşmamıza izin verir misin lütfen? " Ne?? bu kız ciddi olamazdı, en son olanlardan sonra hiç bir şey olmamış gibi bir de yalniz konuşmayı mı teklif ediyor, yok cidden kafayı yiyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate Love // Vkook
Teen FictionSeoulun en başarılı Avukatı olan Jeon jungkook gittiği barda sarhoş olup rakip olarak gördüğü avukat Kim Taehyung ile birlikte olmuştu ~ İki ezeli düşmanın sonu ne olacaktı... ~ {Mpreg}