Bölüm 23 "Mutlu aile "

2.6K 213 56
                                    

Aşklarım lütfen yorum ve oy verirseniz çok sevinirim, yorum yapan çok az bir kaç tane de olsa atın lütfen iyi okumalar 💖💖💞💞

*****

~~1 yıl sonra ~~

Bugünle beraber evliliğimizin üstünde 7 ay geçmişti, bebeğimiz ise 1 yaşına girmişti. Benim gibi tatlı, taehyung gibide aşırı kıskanç birine dönüşmüştü, diğer çocuklar ile ilgilendiğim de sürekli kendini parçalayacak gibi ağlayıp duruyordu, neyseki bu haline alışmıştık. Ve şuan onu deli gibi özlemiştim.

Sonunda duruşmam bittiğinde rahatlamış bir şekilde, Cübemi çıkartıp, kolumun arasına geçirip adliyeden çıktığımda, karşıma çıkan jimin ve hoseok ile affalayıp gülümsemeye çalışmıştım, büyük ihtimalle onların duruşması daha yeni başlıyor olmalıydı, neyseki benim öğleden sonrayı bulmadan bitivermişti.

"Lan jungkook bitti mi duruşman"

"Evet sonunda bitti eve gidiyorum siz daha yeni mi gireceksiniz"ikili birbirine bakıp dudak büzdükten sonra kafalarını sallamakla yetinmişlerdi.

"Maalesef öğleden sonra duruşmamız, bizde avukatlar odasına gidiyorduk"

"Tamam duruşma bittikten sonra bana uğrayın o zaman, Soni sizi özledi" jimin kendini yere atmaya yeltendiğinde ben ve hoseok garipçe ona bakmıştık, ne yaptığını kestiremediğini anladığımız da ayağa kalkıp sahte ağlamasını yapmaya başlamıştı.

"Ya ne güzel unutmuştum soni'yi, niye şimdi hatırlatın dayanamıcam " kendimi tutamayarak kahkaha atmaya başladığım da hosekta bana katılmıştı, 7/24 bebeğim için bize gelen teyzelere benzemişti, bebeğim de ona alışmıştı, onu görünce havalara uçuyordu neredeyse.

"Tamam tutmayın beni eve gideyim artık, akşam uğrarsanız bay bay " ayak üstü ayrılıktan sonra, park halindeki arabama bindiğimde, birden yan kapım açılıp taehyung'un binmesiyle şokla gözlerimi aralamıştım, manyak herif ya korkutmuştu beni.

"Eve mi gidiyorsun bebeğin"

"Evette sen neden burdasın" soruma cevap vermeyip, dudağıma birden  yapıştığında affalayıp, öylece kalakalmıştım, taehyung ise benden karşılık almak için dudağımı ısırdığında acıyla inleyip, gülerek karşılık vermiştim, hoyratça geçen öpüşmemizden sonra dayanamayıp kucağına rahatlıkla geçtiğimde, bu halime sırıtıp ardından boyun bölgemi emmeye başlamıştı. Bir kaç dakika süren kısa ön sevişmenin ardından ondan zorlukla ayrılıp şoför koltuğuna geçtiğim gibi, gülümseyerek arabayı çalıştırmıstım.

Sonunda evimize vardığımızda arabadan inip, zili çalmadan kapıyı açtığımda soni bizi gördüğü gibi, ağlamaya başlamıştı, koşar adım yanına adımlayıp küçük cüsesini kucakladığım gibi sarıldığımda, bakıcı bize gülümseyerek bakıp müsade istedikten sonra evden ayrılmıştı, taehyung ve ben ise koltukta oturup oğlumuz ile ilgilenmeye başlamıştık, tabi her zamanki gibi taehyung fazla abartmaya başlamıştı, çocuğu havada uçurup duruyordu.

"Düşüreceksin çocuğu taehyung " ayağa kalkıp zorlukla babasını durduğumda, sonunda pes edip soniyi kucağına alıp aniden dudağıma öpücük kondurup, kendini koltuğa atmıştı.

"Bebeğim duş al istersen, sonra bende gireceğim" taehyung kafasını sallayıp soni'yi doyasıya öptükten sonra, yanıma gelip saçlarıma öpücük kondurup, yukarı kata odamıza çıkmıştı, ben ise oğlumla beraber yere oturup oyuncaklarıyla oynamaya devam ettik.

"Babba nedde " Soni oyuncaklarıyla oynamayı bırakıp, dudak büzerek taehyung babasını sorduğun da, yanağına öpücük kondurup gelecek demiştim, onu ikna etmeyi başarıp oyun oynamaya devam ettiğimizde, taehyung duşunu almış pijamalarıyla yanımıza doğru gelip yanımıza oturmuştu.

Hate Love // VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin