Selam bebişler ben yeni bölüm ile geldim, bayadır atmamış bölüm diye düşünüp hemen yazıp attım, umarım beğenirsiniz, bu arada bu bölüme çok yorum gelirse diğer bölümü hemen salarım 🥰🥰
~iyi okumalar ~
****
Sabahın erken saatlerinde, duyduğum garip sesler yüzünden, yatağımdan uykulu şekilde kalkmıştım. Göz bandımı çıkartıktan sonra diğer odada bas bas bağıran taehyung'un sesini duyduğumda hızla ayağa kalkıp odasına doğru koşarak gitmiştim, ne oluyordu bu saate diye düşünürken, hızlıca kapı kulpunu çevirip açmıştım, odaya girdiğim anda gördüğüm tek şey taehyung'un uykusunda sayıklayıp durması olmuştu, hızlıca yanına adımlayıp onu sarsmayacak şekilde uyandırmaya çalışmıştım, bir kaç dakika sonra birden uyanınca irkildim o ise beni gördüğü an sımsıkı sarılmıştı bana, bu yaptığına ilk saşırsamda bir şey demeyip ona ayak uydurup sarılmıştım, acaba onu bu kadar korkutan ne olmuştu çok merak ettim.
"İyi misin taehyung neyin var ?" Sorduğum sorudan sonra daha sıkı sarılmaya başlamıştı. Şuan kafamda saçan sapan şeyler dönüyordu kötü bir şey olmamasını istiyordum sadece.
"Çok kötü bir kâbus gördüm i-iyisin sen buna çok sevindim" dediklerinden sonra garipçe ona baktım, ne yani rüyasında beni mi görmüştü! ne görmüştü de bu kadar korkmuştu acaba.
"Bir şey mi oldu" onu kendimden ayırıp, yüzüne karşı sorduğumda bakışları karnıma kaymıştı gözleri ise dolmaya başlamıştı.
"Kötü bir rüyaydı size araba çarpmıştı ve i-ikinizde k-ötüydünüz gerçek gibi hisettim çok korktum bunun olmasını asla istemiyorum lütfen kendine dikkat et jungkook ben böyle duygusuz kötü biri olarak görünebilirim ama benim parçamdan birine zarar gelse asla yaşayamam size iyi bakmak zorundayım " taehyung'un tedirgince söylediklerinden sonra benimde gözlerim dolmaya başlamıştı, taehyung'un bizi bu kadar önemsediğini bilmiyordum ama onu böyle görmek kötü olsada bizim önemsiyor olması çok mutlu etmişti beni, umarım bebeğim doğduğunda bir zorluk çıkartıp bizi ayırmazdı.
"Tamam geçti gitti bak sapasağlam duruyorum, hadi gel kahvaltı hazırlayıp yiyelim çok acıktım çünkü " taehyung dediklerimden sonra bana gülümseyip onaylamıştı. Oh daha fazla üzülmesini istemiyordum bir an önce toparlanıp kavga etmek istiyordum onunla, arada heyecan katıyor iyi geliyordu bana.
Taehyung hızla kalktıktan sonra beni de yavaşça ayağa kaldırmıştı, ohoo bu adam yine başlamıştı yardım severliğe, birinin ona benim de bacağımın ve kolumun olduğunu söylemeliydi yoksa, ben doğurana kadar hem kolum hemde ayağım olacaktı, bu manyak.
"Taehyung bir şey soracağım?" Merdivenden inerken sorduğum soru ile bakışlarını direk benimle birleştirmişti, ben ise aklımı kurcalayan o sahneyi sormak istiyordum hemen.
"Ne soracaksın" aramızda geçen bir kaç saniye bakışmadan sonra hemen sormuştum soruyu.
"Dün geceyi hatırlıyor musun" sorduğum anda bakışlarını anlık bende çekip sonra çatık kaşla bakmaya başlamıştı bana.
"Hatırlamıyorum da, dün gece bir şey mi oldu? " bana attığı bir kaç garip bakıştan sonra, cevap vermemi beklemişti, ben ise dünkü hatırladığım anı ile gözlerimi irileştirmiştim, dün gece taehyung beni öpmeye çalışırken bende ters bir tepki vermemiştim, hasiktir bunu yapmış olamam, kafama acıtmayacak şekilde vurduktan sonra taehyung'a bakmıştım o ise kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
"Sen iyi misin " sorduğu soru ile gülümsemeye çalışıp evet demiştim. daha fazla kendimi rezil etmek istemiyordum ve dün gece yaşananları benden duysun istemiyordum açıkçası, kendisi hatırlarsa belki o söylebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate Love // Vkook
Novela JuvenilSeoulun en başarılı Avukatı olan Jeon jungkook gittiği barda sarhoş olup rakip olarak gördüğü avukat Kim Taehyung ile birlikte olmuştu ~ İki ezeli düşmanın sonu ne olacaktı... ~ {Mpreg}