Baby, Yeol & Baek

10.4K 698 18
                                    

Ep 1

နာမည္ႀကီး အဆိုေတာ္ Park Chanyeol SBS studio ထဲ မွ အသံသြင္းၿပီး SBS building ထဲ မွ ထြက္လာခဲ့သည္။ SBS ဆင္ဝင္ေအာက္ အေရာက္ သူ႔ကို တစံုတခု စိုက္ၾကည့္ေနသလို ထင္တာေၾကာင့္ ေဘးဘီ ၾကည့္မိသည္။ ဘာမွမေတြ႕..

ေဆာင္းရာသီ မို႔ Seoul ၿမိဳ႕ရဲ႕ ရာသီဥတု က ေရခဲတမၽွ.. လမ္းေပၚမွာလဲ ဆီးႏွင္းတို႔ ထူထပ္စြာေနရာယူထားသည္။ သူ ကားဆီ ခပ္သြက္သြက္ လွမ္းရင္း ကားတံခါးကို ဆြဲအဖြင့္..

ကားက ေရွ႔သို႔ အနည္းငယ္ တိုးသြားသည္။

မွန္အမည္းေတြ ကာထားတာေၾကာင့္ အထဲကို မျမင္ရ။

Yeol ကားနားျပန္ေလၽွာက္ၿပီး ကားတံခါးကို ထပ္ဆြဲဖြင့္ေတာ့.. ကားက အထဲမွ ေလာ့ခ္ ခ်ထားပံုရသည္။သူ ကားတံခါးက မွန္ကို ထုၿပီး...

Yeol : manager hyung.. ကၽြန္ေတာ္ကို တံခါးဖြင့္ေပးေလ။ ဘာလို႔ ေလာခ္ခ်.. ခ်....

Yeol ေျပာလို႔ေတာင္ မဆံုးေသး ကားက ထြက္သြားေခ်ၿပီ။.

Yeol : ဘာလဲဟ။ ငါ့ကို ဘာလို႔ ထားခဲ့တာလဲ။.

Camera man : Chanyeol shi ခုသြားစရာ ကားမရွိေတာ့ဘူး မလား။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ နဲ႔ လိုက္ခဲ့ပါ..

Yeol ထိုအခါမွေဘးဘီၾကည့္မိေတာ့ ကင္မရာမန္းေတြေကာ SBS staffေတြ ကို ေတြ႕ရသည္။.

Yeol : ဘယ္ကို လိုက္ရမွာလဲ။..

ေျပာလို႔မွမဆံုးေသး. ကားတစီး ထိုးရပ္ၿပီး တံခါးပြင့္လာသည္။..

Yeol ထိုကားေပၚ တက္လိုက္ေတာ့ PD က သူ႔ကို လာထိုင္ဆိုၿပီးေျပာသည္။

PD : Yeol မင္း SBSက လုပ္တဲ့ "Baby &Uys" အစီအစဥ္ မွာပါရမယ္။..

Yeol : ကၽြန္ေတာ္က ဘာလုပ္ရမွာလဲ။..

PD : Appa..

Yeol : nae? Appa...

PD : ဟုတ္တယ္။ မိဘမဲ့ ကေလးေတြ ကို သူ႔မိဘရင္း ကို ျပန္ေတြ႕ေစခ်င္လို႔ ပဲျဖစ္၂ ျပည့္စံုတဲ့ ေမြးစားမိဘ ေကာင္းေတြ ရွာေပးခ်င္လို႔ ဒီ programme လုပ္ေပးတာ..

၃လေလာက္ ကေလးနဲ႔ တူတူ ေနေပးရမယ္။ ၃လ ျပည့္ရင္ ေမြးစားမဲ့ မိဘ လက္ထဲ ထည့္ေပးလိုက္ၾကမွာေလ။

We have a BabyWhere stories live. Discover now