We are Chanbaek Family

7.1K 589 25
                                    

Ep 6

Yeol အိပ္ရာက ႏိုးလာေတာ့ Baek ကို လိုက္ရွာေသးသည္။ မရွိေတာ့.. Breakfast ျပင္ေပးထားၿပီး ဒီေန႔ SBS ေစာေစာ သြားရမယ္ဟု ေရးသြားေသာ စာေလးတေစာင္သာ ေတြ႕ရသည္။...

Yeol : ငါလဲ စားၿပီး manager hyung နဲ႔ show ကိစၥ သြားစီစဥ္ရအံုးမွ.. သားေလး ေခၚသြားလိုက္ေတာ့မယ္..

Yeol သားေလးကို ႏိုးၿပီး Breakfast ေကၽြး. အဝတ္အစားလဲကာ  SBS သို႔ ထြက္လာခဲ့သည္။..

SBS ေရာက္ေတာ့.....

Manager hyung : Yeol ေရာက္လာၿပီလား.. အစီအစဥ္ ေျပာင္းသြားတယ္။ လူေတြ ထပ္တိုးလာတယ္။ ေအာ္ပရာ လဲ ပါလာတယ္။..

Yeol : ေအာ္ပရာ ပါလား. မင္းသမီး နဲ႔ တြဲက ရမွာလား..

Hyung : အင္း.. ခု အ့ ပြဲလုပ္မဲ့ hall ကို သြားၾကည့္ၾကစို႔.. ကေလးေတာ့ ခန ထားခဲ့ ရလိမ့္မယ္။..

Yeol : သားေလးေတာ့ ထားခဲ့ လို႔ မျဖစ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ့ နားမွာပဲ ေခၚထားမယ္..

Hyung : လာ..လာ..

အခန္းထဲ ေရာက္ေတာ့..

Hyung : စင္ေပၚတက္ၾကည့္ရမယ္။ တေယာက္ လာစမ္း.. ကေလး ခန ခ်ီထား..

Hyung ေျပာေတာ့ staff အမ်ိဳးသမီး တေယာက္ ေရာက္လာသည္။Yeol သားေလးကို ခ်ီထားရာက ေပးလိုက္ရပီး စင္ေပၚကို တက္လာခဲ့သည္။ တခ်က္ တခ်က္ သူ႔သားေလးကို စင္ေပၚကေန လွမ္းၾကည့္ေနေသးသည္။..

Hyung : ကဲ... အစမ္းကၾကည့္.. မင္းသမီး လဲ ရွိတုန္း..

Yeol : nae...

Baek အသံလႊင့္လို႔ ၿပီးေတာ့ Yeol show လုပ္မဲ့ hall ဘက္ ထြက္လာခဲ့သည္။.. သူမ မနက္တည္းက ဘယ္hall မွာ လုပ္မလဲ ေသခ်ာ ေမးထားသည္ေလ။...

Director : Yeol မွားေနၿပီ။ ဒီနား ေရာက္ရင္ မင္းသမီး ခါးကို ကိုင္ ၿပီး ကရမွာ.. ျပန္က...

Yeol အက မွားေနလို႔ ျပန္ေလ့က်င့္ေနတုန္း စင္ရဲ႕ ေထာင့္ခ်ိဳး မွနိကာထားေသာ အခန္းထဲမွာေတာ့ staff အမ်ိဳးသမီး အခက္ေတြ႕ေနေလသည္။ တခ်ိန္လံုး အေကာင္းေပမဲ့ Yeol မင္းသမီး နဲ႔ တြဲက လိုက္တိုင္း Jackson က သူမ ေပၚက အတင္းထိုးဆင္းကာ Appa ဆီသြားမယိ လုပ္ေနေတာ့သည္။..

Baek လဲ hall ထဲ အဝင္....ျမင္လိုက္ရတာက...

Yeol က မင္းသမီး ခါးကို ကိုင္ၿပီး ဆြဲလွည့္ လိုက္တဲ့ ျမင္ကြင္းေၾကာင့္...

We have a BabyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora