Omma Jealous Appa

7K 544 11
                                    

Ep 5

Baek အစည္းအေဝး ၿပီး လို႔ ဖုန္းကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ miss call ေတြ မ်ားစြာေတြ႕ရသည္။..ျပန္ေခၚေတာ့ မကိုင္ေတာ့..

Baek : ဟူး.. အဆင္ေျပၾကရဲ႕လား.. စိတ္ပူလိုက္တာ..

Baek သူမ တည္းခိုရာ Hotel ကိုသာ ျပန္လာခဲ့ေတာ့သည္။.ညဘက္ေရာက္ေတာ့လဲ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ အိပ္မေပ်ာ္.. အတင္း ႀကိတ္မွိတ္ အိပ္လိုက္ေတာ့ မွ အိပ္ေပ်ာ္ေတာ့သည္။..

Next mornee...

Baek ျပင္ဆင္စရာ ရွိတာေတြ ျပင္ဆင္ၿပီး Show လုပ္မဲ့ statidum သို႔ လာခဲ့သည္။..

MC man : Baek ေရာက္လာၿပီလား..

Baek : nae..

MC : အ့ ဆို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလ့က်င့္ လိုက္ၾကစို႔..သူတို႔ လဲ ရီဟာဆယ္ ဆိုၾကမွာဆိုေတာ့..

Baek : nae...

Baek တို႔လဲ practice လုပ္ေနရင္း ပြဲစေတာ့မဲ့ အခ်ိန္ေရာက္လာခဲ့သည္။.

PD : ကဲ.. အကုန္ အဝတ္အစား သြားလဲၿပီး ျပင္ဆင္ၾကေတာ့.. လူေတြ ေရာက္လာေတာ့မယ္။...

All : nae..

ပြဲက ၃နာရီေလာက္စၿပီး ၇နာရီေလာက္ၿပီးမွာမို႔  ပရိသတ္ေတြလဲ တစ တစ မ်ားလာၿပီေလ။...

Baek လဲ ျပင္ဆင္ၿပီး Yeolဆီ ဖုန္းတခ်က္ေခၚၾကည့္ေသးသည္။ ဆက္သြယ္မႈ့ ဧရိယာ ျပင္ပ နဲ႔သာ တိုးသည္။...

Baek : ဒီသားအဖ ေတြ ဘယ္ေတြ သြားေနတာလဲ။. ဖုန္းေတာင္ ဆက္မရဘူး..

Min : မမေလး.. သြားၾကစို႔. ပြဲစေတာ့မယ္တဲ့..

Baek : ေအာ္.. အင္း..

Baek အသားေရာင္ ပိုးသားဂါဝန္ေလးကို ပံုစံတက် ျပန္ျပင္ လိုက္ရင္း အခန္းထဲ က ထြက္လာခဲ့ေတာ့သည္။

     ☆☆We Have a Baby ☆☆

Baek တို႔ ပြဲၿပီးေတာ့ ၇နာရီ ခြဲ ေနၿပီ။ အခန္းထဲ ျပန္ဝင္လာရင္း ခနေလာက္ အနားယူမိသည္။..သူမ အခန္းထဲဝင္လာတဲ့ ေျခသံတစံုကို ၾကားမိေတာ့..

MC : Baek ဒီေန႔ည ခနေလာက္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အခ်ိန္ရလားဟင္။..

Baek : wae yo?

MC : ကၽြန္ေတာ္ Baek နဲ႔ အတူတူ ညစာ စားခ်င္လို႔..

Baek : nae? အာ.. miyan Baek ခု ပင္ပန္းေနလို႔ Hotel ျပန္ေတာ့မလို႔.. ခုန က sm townက artists ေတြ နဲ႔ေတာင္ ညစာ မစားျဖစ္ေတာ့ဘူး..jinja miyan ..

We have a BabyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora